Rolluiken besturen via homekit: wat kopen? discussie in iPhone accessoires en onderdelen forum; ( verdwijnt na registratie ) We zijn aan het einde aan het geraken van onze verbouwingen en ben wel redelijk geïnteresseerd in de mogelijkheden van HomeKit en ben op zoek ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Rolluiken besturen via homekit: wat kopen?
We zijn aan het einde aan het geraken van onze verbouwingen en ben wel redelijk geïnteresseerd in de mogelijkheden van HomeKit en ben op zoek naar een manier om mijn elektrische rolluiken te kunnen besturen via mijn iPhone. Ik vind online niet onmiddellijk iets terug die in Europa te verkrijgen is en vroeg me af of iemand mij iets kan aanbevelen? Iemand ervaring?
|
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Rolluiken, screens, luifels en gordijnrails met Somfymotoren werken uitstekend. Allemaal ITTT (If This Than That) te programmeren. Leukste vind ik de vast ingestelde momenten op variabele tijden (bijv. zonsondergang -2 uur, of Als buitentemperatuur is <10° dan...).
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Wat ga ik kopen???? | pochet | iPad algemeen | 2 | 17-04-16 18:54 |
Wat moet ik kopen en niet kopen | matthijsg | Koopinformatie Nederland | 0 | 17-09-11 12:05 |
|
|