Wat ga ik kopen???? discussie in iPad algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Goedemiddag, Mijn dochter vraagt aan mij wat ze met haar spaargeld moet doen. Uiteraard kan ik haar vanwege haar financieen geen antwoord geven. Voor 250-400 ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
Wat ga ik kopen????
Goedemiddag,
Mijn dochter vraagt aan mij wat ze met haar spaargeld moet doen. Uiteraard kan ik haar vanwege haar financieen geen antwoord geven. Voor 250-400 euro een gebruikte/nieuwe iPhone 5s? Of voor iPhone Se doorsparen (babyzitten, auto wassen etc.) en wachten?? Help een hooploos, (onbegrepen kind door haar ouders) uit de droom. Wanhopige vader na een onprettige discussie |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Dat ligt eraan, als je dochter bijna 8 wordt zou ik haar nog even bij de halte laten staan
Voor €250 kan je een een tweedehands 5s overwegen, maar als deze een paar jaar oud is moet de batterij misschien snel vervangen worden.. Persoonlijk zou ik altijd een nieuwe nemen dan zou vaders bijvoorbeeld even kunnen helpen met een paar extra auto's wassen... |
|
||||
|
||||
het ligt een beetje aan de leeftijd,
als ze puber is en nog op school kan je beter een 2e hands aanbevelen, want gegarandeerd gaat ze deze een keer uit haar handen laten vallen, en dan is het dubbel zuur als het een nieuwe toestel is. Ismars zegt dat dan de batterij snel vervangen moet worden, daar met ik het niet mee eens, de batterijen van de iPhones doen het prima voor zeer lange periodes. Als ze een late puber is, en studeert zal ze wel meer verantwoording kennen, en misschien beter met haar iPhone omgaan. de iphone 5s, kan nog prima meelopen met de huidige IOS, en het voordeel is van de goedkopere prijs, dat ze dan door kan sparen voor een andere volgend jaar de iPhones doen het goed op de 2e hands markt, beter dan de Android phones. hoe beter ze omgaat met haar iPhone, des te meer krijgt ze terug als ze deze ook weer door verkoopt voor iemand die met bijbaantjes het bij elkaar moet sparen is het een hele uitgave, en te beginnen met een 2e hands is altijd een goede test voor haar, of ze het leuk vindt, en deze heel kan houden |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Wat moet ik kopen?? | applejongagold | Chat en geruchten | 1 | 13-03-12 18:24 |
Wat moet ik kopen en niet kopen | matthijsg | Koopinformatie Nederland | 0 | 17-09-11 12:05 |
Wat ga jij kopen in juli? | stef007 | Chat en geruchten | 18 | 04-08-10 23:47 |
Kopen België hoe en wat? | kapiteiniglo | Archief | 1 | 19-09-08 20:11 |
iPhone kopen: wat zal ik doen? | Laurensk | Archief | 6 | 09-10-07 21:30 |
|
|