Uitvallen Ipad2 discussie in iPad algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik denk dat mijn Ipad 2 ongeveer 3of 4 jaar oud is,hij blijft zowat dagelijks vast lopen of helemaal uit vallen,is daar nog wat aan ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Uitvallen Ipad2
Ik denk dat mijn Ipad 2 ongeveer 3of 4 jaar oud is,hij blijft zowat dagelijks vast lopen of helemaal uit vallen,is daar nog wat aan te doen?
|
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Heb je hem al eens hersteld?
|
|||
|
|||
Uitvallen IPad2
Je bedoelt resetten 2 knoppen ingedrukt houden?
Ja dat heb ik al meermalen gedaan,maar dat zal ik nu weer gaan doen. |
|
|||
|
|||
Nee herstellen met iTunes.
|
|
|||
|
|||
Nee , hoe moet dat dan en raak je dan geen spellen kwijt ?
|
|
|||
|
|||
Maak eerst een Back-up via iTunes en doe dan een herstel. Zet daarna je Back-up terug. Ik heb geen idee of alle spellen bewaard blijven.
|
|
|||
|
|||
Ik denk dat je hetzelfde hebt als de mijne,
Valt ook om de paar dagen uit zoek ik ook een oplossing voor. http://forum.iculture.nl/f90/ipad/f9...repareren.html |
|
|||
|
|||
Uitvallen IPad
Mijn man heeft dezelfde en is even oud en die heeft hetzelfde probleem!
|
|
|||
|
|||
Updaten naar 9.3.1 ?
|
|||
|
|||
Uitvallen IPad2
Had ik al gedaan!
|
|
|||
|
|||
Juist ja. Zet het dan ook even in je profiel. Dan kunnen we zien hoe "bij je bent".
|
|
|||
|
|||
Precies 1 week gedaan en toen viel de iPad 2 weer uit,
Aan de iMac gehangen voor herstel dan kan de vrouw weer 1 week internetten. vreemd geval weet niemand hoe je dat kan oplossen?? Ben blij dat ik zelf nu de iPad pro 9,7 heb. |
|
|||
|
|||
Bedoel je dat het aan de Ipad 2 ligt ,dat het een slecht model is?
|
|
|||
|
|||
Citaat:
IOS wat erop zit op is de laatste iOS 9.31 had misschien bij iOS 7 of 8 niet meer moeten updaten. of het is een hardware probleem wie het weet mag het zeggen. |
|
|||
|
|||
Citaat:
Dus, doe wat @Otje82 eerder schreef: herstellen met iTunes. |
|
|||
|
|||
Citaat:
Moet hem aan de Mac hangen, iTunes open, iPad allebei de knoppen indrukken tot het appeltje weer komt Uit-knop los en home knop vast houden tot er een pop-up venster in iTunes komt en dan op herstel drukken. En dan kan ik een Back-up terug zetten of als nieuwe iPad installeren. Soms doe ik als nieuwe iPad en soms ook de Back-up terug zetten. Maakt niet veel uit doet het toch maar ongeveer 1 week. |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
uitvallen | idanmobile | iPhone algemeen | 1 | 26-01-13 14:22 |
Uitvallen iphone 4s | JulesLiekens | iPhone algemeen | 0 | 12-02-12 16:53 |
uitvallen tijdens bellen | eijber | iPhone algemeen | 3 | 22-01-11 18:10 |
plotseling uitvallen | Raxious | iPhone algemeen | 1 | 11-01-10 23:44 |
Uitvallen applicaties | Painore | iPhone algemeen | 9 | 19-05-09 19:50 |
|
|