Uitvallen applicaties discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, Ik heb een gejailbreakte iPhone 3G. Het probleem is echter dat verschillende applicaties uitvallen. Nu heb ik een beetje rond gekeken op het net ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Uitvallen applicaties
Hallo,
Ik heb een gejailbreakte iPhone 3G. Het probleem is echter dat verschillende applicaties uitvallen. Nu heb ik een beetje rond gekeken op het net en het blijkt aan het geheugen te liggen. Ik heb dus geprobeerd om geheugen vrij te maken met de app FreeMemory. Hij geeft aan dat er weer 20mb vrij is. Als ik vervolgens de applicaties open vallen ze nog steeds uit. Heeft iemand tips voor me om dit te voorkomen? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Update een willekeurige app in de app store. Dit zou het probleem moeten oplossen.
|
|
||||
|
||||
Even opnieuw synchroniseren met iTunes.
|
|
|||
|
|||
Bedankt voor je reactie. Met de appstore heb ik echter ook een probleem, hij staat op de amerikaanse terwijl ik een nederlandse account heb. Hoe kan ik dit overschakelen? In Supreme preferences kan ik ook niet overschakelen.
Syncen met itunes duurt ontsettend lang, ik heb dus niet echt zin om dit iedere keer te doen. Zijn er nog meer opties? Laatst gewijzigd door iMario; 19-05-09 om 19:24. Reden: Gebruik voortaan de Edit-knop. |
|
||||
|
||||
Syncen duurt lang? Dat is onzin, hangt er echt van af wat je erop wilt.
|
|
||||
|
||||
Citaat:
|
|||
|
|||
Ow sorry, ik dacht dat je bedoelde alles opnieuw erop zetten. Even een dingetje syncen en het moet verholpen zijn?
|
|
|||
|
|||
Oke iMario, zo begreep ik het uit de revieuw hier op iphoneclub.
|
|
|||
|
|||
misschien even fix blanks onder sbsettings proberen!
|
|
|||
|
|||
Bedankt voor je reactie, dit werkt helaas niet
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Uitvallen iPad slecht? | missym | iPad algemeen | 1 | 13-05-11 19:59 |
uitvallen tijdens bellen | eijber | iPhone algemeen | 3 | 22-01-11 18:10 |
Problemen met uitvallen etc. | CRXDelSol | iPhone algemeen | 0 | 16-03-10 21:05 |
plotseling uitvallen | Raxious | iPhone algemeen | 1 | 11-01-10 23:44 |
uitvallen van iPhone 2G | berndvp | iPhone algemeen | 16 | 30-12-08 16:12 |
|
|