//

Glazen screen protector of folie?

Glazen screen protector of folie? discussie in iPhone accessoires en onderdelen forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb een iPhone 6s en twijfel nog even over een screenprotector. Op deze site ( EUR 4,95 Glazen Screenprotector voor de iPhone, Samsung en ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone accessoires en onderdelen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 31-10-16, 22:14
Brammetjeishere Brammetjeishere is offline
• iOS 10.1.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2016
Berichten: 1
Talking Glazen screen protector of folie?

Ik heb een iPhone 6s en twijfel nog even over een screenprotector. Op deze site (EUR 4,95 Glazen Screenprotector voor de iPhone, Samsung en Huawei) kan je blijkbaar al glazen screen protectors kopen voor 5 euro, dat is bijna de prijs van een folie screenprotector. Ik heb de keuze tussen een normale folie protector of een glazen protector. .

Ik heb hier maar weinig ervaring in en vroeg me af of jullie de relevante verschillen ertussen weten en wat jullie denken dat het best zou zijn of best werkt, of het glas niet een te dikke laag zou erover brengen etc. Wat zijn jullie ervaringen? voor/nadelen?
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 31-10-16, 23:37
Blazez Blazez is offline
• iOS 15.0.1
• 12.4.8
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: May 2011
Berichten: 1.376
Standaard

Ik heb een glazen er overheen zitten. Heerlijk om te plaatsen zonder dat geklungel met de belletjes.
Hij is wel (zichtbaar) dikker dan de folie dingen. en hij beschadigd eerder. ik heb pas mn toestel een keer laten vallen (borstzakje en bukken) en toen was de rand van de protector beschadigd. Voor een paar euro heb je weer een nieuwe, dat wel. Maar toch.

Overigens kan je als je de goedkope wil ook prima via ebay bestellen. in een paar dagen binnen als je ze uit engeland besteld (de chinese sites duren wat langer).
  #3  
Oud 01-11-16, 07:11
MCNO's schermafbeelding
MCNO MCNO is offline
• iOS 11.4
• 11.4
• Besturingssysteem: OS X
 
Geregistreerd: Feb 2008
Locatie: Veluwe
Berichten: 1.211
Standaard

Voorop gesteld dat je telefoon een G E B R U I K S voorwerp is...
Ik heb geen enkele van mijn iPhones voorzien van een screenprotector, enkel goede hoesjes, en de iPhones waren bij verkoop nagenoeg z.g.a.n.

Op mijn huidige 2e hands 5s zat een glazen protector, die heb ik laten zitten.
Ook een andere 5s in de familie heb ik voorzien van een glazen protectie van de Action(!)

Wat ik wél doe is:
- iPhone zit in een schone broekzak vóór, zónder sleutels oid.
- Als de iPhone meegaat met sporten, gaat ie in een soort tasje en dat in een dikke plastic zak (tegen vocht)
- aansluitingen maak ik eens in de zoveel maanden stofvrij met een kunststof tandenstoker

Verder moet je er gewoon van genieten, niet op tafels laten liggen en aanwennen om 'm niet in je kontzak te doen.
Reageren

Labels
folie, hulp nodig, iphone, screenprotector



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Screen Protector RudyL90 iPad algemeen 5 01-05-11 17:59
Screen protector ! psvunited iPhone algemeen 3 19-03-11 17:32
Screen protector angelus88 iPhone algemeen 1 10-07-09 09:06
Screen folie 1G en 3G hetzelfde? jel iPhone accessoires en onderdelen 4 10-10-08 17:10
iskin screen protector matsipatatsi iPhone accessoires en onderdelen 1 20-05-08 08:56

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 18:43.