Powerbank I7+ discussie in iPhone accessoires en onderdelen forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik ben al een tijdje aan het rondneuzen in media markt, bol.com, coolbleu, apple center,... noem maar op naar een geschikte powerbank voor mijn iphone ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Powerbank I7+
Ik ben al een tijdje aan het rondneuzen in media markt, bol.com, coolbleu, apple center,... noem maar op naar een geschikte powerbank voor mijn iphone 7 plus. Ik wli een powerbank waarop je kan zien hoeveel de powerbank nog heeft van %, ik wil mijn iphone er toch minstens 3x mee kunnen opladen en hij moet liefst zo compact mogelijk zijn (niet groter dan mijn toestel liefst).
Iemand een aanrader? Er zijn zoveel powerbanks maar welke is nu echt de perfecte match voor mijn iphone 7 plus? Ik wil tot 70€ gaan voor een powerbank, dat is mijn limiet. Alvast bedankt voor de tips en uitleg! MvG HardFusion |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
De 7Plus heeft een batterij capaciteit van 2900mAh...
Dus 3x = 8700mAh... Tel daarbij 20% verlies door de omzetting en je zit toch tegen een powerbank van +/- 12.000mAh aan te kijken... De meeste powerbanks in die range geven meestal een percentage van 0 tot 100% in 4 ledjes...
|
|||
|
|||
Citaat:
MvG HardFusion |
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
En die snellaadfunctie gaat nog eens ten koste van de beschikbare capaciteit...
|
|
||||
|
||||
Ik heb de "IWALK UBO 10000 MAH TRIO" voor mijne iPhone 7+ en ben er heel tevreden over.
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Alvast bedankt! |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
*verwijderd*
Laatst gewijzigd door HardFusion; 07-06-17 om 22:17. |
|
|||
|
|||
Heb mij ondertussen een Powerbank aangeschaft zonder snellaadfunctie. Het is de Anker Powercore 13000 MAH geworden.
Bedankt voor alle uitleg en tips! #Hier mag slotje op MvG HardFusion |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Apple Smart Battery case of Powerbank | Vic55 | iPhone algemeen | 6 | 30-07-16 19:26 |
Powerbank bereken aantal opladingen | Werner1963 | iPhone algemeen | 3 | 20-03-16 12:50 |
Welke powerbank voor direct extra stroom? | aspers | iPhone accessoires en onderdelen | 4 | 26-06-15 09:52 |
Powerbank die tijdens laden kan opladen | eddzzz | Koopinformatie Nederland | 0 | 13-11-14 21:25 |
powerbank van de kruidvat | simlockvrij | iPhone accessoires en onderdelen | 0 | 17-01-14 18:48 |
|
|