Replica-oordopjes met lightning aansluiting discussie in iPhone accessoires en onderdelen forum; ( verdwijnt na registratie ) Sinds de aankoop van mijn iPhone 7 in oktober 2016 heb ik ondertussen mijn tweede paar oordopjes met lightning aansluiting versleten. Of dit aan de ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Replica-oordopjes met lightning aansluiting
Sinds de aankoop van mijn iPhone 7 in oktober 2016 heb ik ondertussen mijn tweede paar oordopjes met lightning aansluiting versleten.
Of dit aan de oordopjes of aan mijzelf ligt even in het midden gelaten: omdat ik weinig zin heb om wéér de volle pond te moeten betalen, was ik op zoek naar een replica (remake) van deze oordopjes, maar mijn zoektocht levert helaas weinig op, in tegenstelling tot de 'normale' oordopjes met 3mm jack aansluiting. Iemand hier die replica-oordopjes/een relatief goedkoop adres voor originele oordopjes met lightning-aansluiting/een ander goed alternatief weet? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
Labels |
iphone 7, koptelefoon, lightning, oordopjes, oortjes |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Hoe Lightning-aansluiting zuiver houden of reinigen | Vic55 | iPhone algemeen | 8 | 03-06-16 09:33 |
Accessoires met lightning aansluiting | Zitha | iPad accessoires en onderdelen | 6 | 15-03-13 21:02 |
|
|