Flexibele tablethouder discussie in iPhone accessoires en onderdelen forum; ( verdwijnt na registratie ) Iemand ervaring met een flexibele tablethouder? Mijn vriendin zou dit wel graag hebben en het lijkt me een leuke extra bij haar kerstcadeau, ik wil ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Flexibele tablethouder
Iemand ervaring met een flexibele tablethouder? Mijn vriendin zou dit wel graag hebben en het lijkt me een leuke extra bij haar kerstcadeau, ik wil tot 25€ gaan voor zo iets. Ik heb wel iets gevonden maar de vraag is of die stang wel sterk genoeg is om het gewicht van de tablet te houden... Dat de tablet niet meteen terug naar beneden valt door het gewicht. Iemand ervaring met zo'n accesoires? Zou jammer zijn van het cadeau als dit dan toch niet zo praktisch lijkt...
Dit is wat ik vond = https://www.ditverzinjeniet.be/kikke...e-tablethouder Alvast bedankt voor de reacties. MvG HardFusion |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Ik gebruik de Goos-e, maar die vind je niet voor €25,-. Frustrerend dat mijn 12.9 Pro er niet in past.
Zoek maar eens op "goose" bij Amazon, veel keuze.
|
|||
|
|||
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Flexibele arm met bureauklem voor iPad | pr0phecy | iPad accessoires en onderdelen | 1 | 17-11-12 22:23 |
Flexibele wall mount iPad | Harley4 | iPad algemeen | 5 | 10-04-11 21:03 |
|
|