Iphone laadt slecht aan de macbook discussie in iPhone accessoires en onderdelen forum; ( verdwijnt na registratie ) Telkens als ik mijn iphone wil laden aan mijn macbook geeft dit problemen, het gaat altijd aan en weer uit. Aan de lader is niets ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Iphone laadt slecht aan de macbook
Telkens als ik mijn iphone wil laden aan mijn macbook geeft dit problemen, het gaat altijd aan en weer uit. Aan de lader is niets mis mee, de iphone ook niet en de kabel ook niet. Toch werkt deze combinatie niet.
Weet iemand wat het probleem is en hoe ik dit eventueel kan oplossen? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Welk model MacBook?
Is er nog verschil in of je de MacBook wel/net aansluit op het stroomnet?
|
|||
|
|||
Met hoeveel stroom de iPhone opgeladen wordt kan je terugvinden in: Over deze Mac -> Systeemoverzicht -> Hardware -> USB. Als het goed is moet dat 500 + 500 mAh = 1.000 mAh zijn.
|
|
|||
|
|||
Citaat:
---------- Bericht automatisch samengevoegd op 7 April 2018 om 02:13 ---------- Early 2015, en nee geen verschil |
|
|||
|
|||
Citaat:
Dat hoeft niet per se een hardware fout te zijn. De usbmuxd daemon kan dat probleem ook veroorzaken. |
|
|||
|
|||
Citaat:
|
Labels |
iphone, laden, macbook air |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Mac OS X: HDD uit macbook halen en gegevens kopiëren naar nieuwe macbook met migratie-assistent | demonski | Desktop-applicaties | 3 | 23-09-17 20:53 |
iphone 5s laadt alleen op wanneer uit en macbook herkent hem nooit meer | jonasvancompernolle | iPhone algemeen | 6 | 18-12-13 19:15 |
YouTube op iPad laadt slecht. | MauroDG | iPad algemeen | 4 | 07-07-11 16:55 |
|
|