Onderdeel macbook adapter discussie in iPhone accessoires en onderdelen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hi allemaal, Sorry als ik dit bericht in het verkeerde forum-onderdeel geplaatst heb. Deze vraag gaat over mijn macbook adapter. De pinnetjes van de adapter ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Onderdeel macbook adapter
Hi allemaal,
Sorry als ik dit bericht in het verkeerde forum-onderdeel geplaatst heb. Deze vraag gaat over mijn macbook adapter. De pinnetjes van de adapter is gebogen, dus ik vroeg me af of deze ook ergens los te verkrijgen is, aangezien ik hem wel kan losklikken. Ik heb zo een oplader: https://www.adapterdirect.nl/1663-tm...r-magsafe1.jpg Het deel dat dus in het stopcontact gaat is deels kapot, aangezien één van de pinnetjes zodanig gebogen is. Verder is de oplader in goede staat, dus daarom vond ik het zonde van mijn geld om een volledig nieuwe oplader aan te schaffen. Ik hoop dat iemand mij wat wijzer kan maken. Alvast bedankt! |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Mac OS X: HDD uit macbook halen en gegevens kopiëren naar nieuwe macbook met migratie-assistent | demonski | Desktop-applicaties | 3 | 23-09-17 20:53 |
onderdeel 5C | mich@ | iPhone algemeen | 0 | 23-12-14 16:40 |
|
|