Draadloos laden vs magnetische houder discussie in iPhone accessoires en onderdelen forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik wil graag een magnetische houder bestellen zoals de "Baseus Universele Magnetische Verstelbare Telefoonhouder auto". Ik wil deze gebruiken in combinatie met mij iPhone X. ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Draadloos laden vs magnetische houder
Ik wil graag een magnetische houder bestellen zoals de
"Baseus Universele Magnetische Verstelbare Telefoonhouder auto". Ik wil deze gebruiken in combinatie met mij iPhone X. Nu lees ik op diverse sites dat het metalen plaatje wat je dient te bevestigen op de achterkant van de iphone, stoort met draadloos opladen. Mijn concrete vraag dus. Ik kan mijn iPhone X nog steeds draadloos opladen met een metalen plaatje op de achterkant? Ik wil de houder plaatsen op het dashboard met beperkte ruimte. Cup of airvent houders vallen voor mij af. Groet, Robert |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
Labels |
draadloos laden, magnetisch |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Geen reservekopie tijdens draadloos laden | vadasz | iCloud | 2 | 03-01-19 10:55 |
Draadloos laden | NickB | iPhone algemeen | 6 | 24-09-18 21:11 |
Draadloos laden sinds iOS 11.2.6 problematisch | mvveelen | iPhone algemeen | 4 | 03-03-18 13:53 |
|
|