Draadloos laden sinds iOS 11.2.6 problematisch discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hebben meer mensen het probleem dat sinds iOS 11.2.6 het draadloos laden problematisch is? Als ik de iPhone op de lader (goedkope uitvoering) leg, dan ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
Draadloos laden sinds iOS 11.2.6 problematisch
Hebben meer mensen het probleem dat sinds iOS 11.2.6 het draadloos laden problematisch is?
Als ik de iPhone op de lader (goedkope uitvoering) leg, dan lijkt hij even te gaan laden. Maar zodra het scherm op zwart gaat, springt deze binnen enkele seconden weer op aan en zo elke keer hetzelfde: uit, aan, uit, aan. Dit heb ik op meerdere (goedkope) laders en volgens mij niet in mijn auto, waar ik een andere (goedkope) lader heb geplaatst (ik moet dat even nakijken, want ik heb daar het scherm altijd "aan" ivm Flitsmeister ). Kan het zijn dat er nu ook een check is ingebouwd om te zien of er wel een Apple-certified device wordt gebruikt? Of denk ik nu te ver? Google helpt me nog niet echt, en herstarten heeft het probleem niet opgelost. Feit is wel dat het sinds de laatste iOS update is. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Hier geen probleem met iPhone X en Belkin oplader
|
|||
|
|||
Ik merk wel een verschil. Na de update moet ik iPhone nauwkeuriger plaatsen voordat het laden start. Voorheen maakte dat niet uit.
|
||||
|
||||
Ik heb een iPhone 8 (iOS 11.2.6) en een Belkin draadloze lader. Ik merk geen verschil. Werkt goed.
|
||||
|
||||
Het kan goed zijn dat de meest simpele draadloze laders nu ineens niet meer werken. In de auto werkt het nog wel. Ik heb een wat duurdere draadloze lader besteld, ik verwacht dat het daarmee opgelost zal zijn.
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Mobiele data problematisch sinds update naar Ios6 en Ios 6.0.1 | 4S1981 | iPhone algemeen | 6 | 05-11-12 13:36 |
Fun! Sinds ik mijn Ipad2 heb hoef ik mijn Iphone nog maar 1x per 4 dagen op te laden | MaozeDong | iPad algemeen | 8 | 04-08-11 19:56 |
Accu 3GS problematisch | beckytje86 | iPhone algemeen | 8 | 08-09-09 09:14 |
|
|