iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   iPhone accessoires en onderdelen (https://forum.iculture.nl/f28/iphone/f30/iphone-accessoires-onderdelen/)
-   -   Mijn ervaring met Fabrix Cases (https://forum.iculture.nl/f28/iphone/f30/iphone-accessoires-onderdelen/1895-mijn-ervaring-fabrix-cases.html)

Ezekiel 17-07-08 14:27

Ik heb ook een Black suit binnen gekregen en past fantastisch om de de 3g

knrd 18-07-08 17:30

Heb afgelopen week de "Fabrix Cases Grey Suit" binnen gekregen en hij beviel in het begin super!
Alleen is de binnenvoering nu al kapot door het demp knopje aan de zijkant van de iphone 3G (wat toch een aardig scherp randje heeft). Elke keer als ik hem eruit schuif dan blijft hij daar achter hangen.
Ik heb er een foto van gemaakt.. Hij is niet echt duidelijk maar je kunt het wel redelijk zien. (Het is het witte gedeelte op de foto binnenin het hoesje)
- Klik -

Ik ga nu proberen om hem terug te sturen en om eventueel een nieuwe te krijgen.
Heeft toevallig iemand meer dit probleem?

Base 21-07-08 17:57

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door KdO (Bericht 145644)
Heb afgelopen week de "Fabrix Cases Grey Suit" binnen gekregen en hij beviel in het begin super!
Alleen is de binnenvoering nu al kapot door het demp knopje aan de zijkant van de iphone 3G (wat toch een aardig scherp randje heeft). Elke keer als ik hem eruit schuif dan blijft hij daar achter hangen.
Ik heb er een foto van gemaakt.. Hij is niet echt duidelijk maar je kunt het wel redelijk zien. (Het is het witte gedeelte op de foto binnenin het hoesje)
- Klik -

Ik ga nu proberen om hem terug te sturen en om eventueel een nieuwe te krijgen.
Heeft toevallig iemand meer dit probleem?

Ik heb precies hetzelfde probleem met deze sleeve. Het lijkt erop alsof de sleeves toch net iets te krap zijn voor de iphone 3g. De sleeves zijn echter niet gewijzigd terwijl de breedte van de iphone iets is toegenomen. Mijn iPhone 3g past immers ook niet in de dock die ik bij de iPhone 1 had gekregen. Het lijkt me dus dat fabrix de sleeves ietjes breder moet maken. Verder zijn het wel mooie en fijne sleeves moet ik zeggen.

Bij mij is de binnenkant zelfs nog iets meer beschadigd dan bij jou. Ik heb hem via iphonecentre.nl gekocht en zij hebben inmiddels een nieuwe toegestuurd. Toch denk ik dat ook bij deze nieuwe sleeve het probleem zich weer zal gaan voordoen.

Ik kijk het wel even aan...

Dani1 22-07-08 23:07

zojuist ook even een fabrix grey suit gekocht.. hopelijk past ie mooi ;)

Ezekiel 23-07-08 09:38

damn ik kijk net en ik heb het ook misschien kunnen we iets regelen via de store van de iphoneclub ik zal even contact met ze opnemen en laat het weten.

ik heb een mail gestuurd:

Goedemorgen,

Ik heb net gelezen op het forum van iphoneclub.nl dat er mensen zijn die problemen hebben met hun fabrix sleeve nu keek ik ook ernaar en heb het zelfde probleem.

ik een iphone 3g en heb hem niet via jullie besteld maar ik denk dat jullie contact met fabrix 100 % beter is dan wij die kunnen hebben dus misschien kunnen jullie wat voor ons betekenen.
[FONT=Consolas][SIZE=3]het probleem wat we hebben is het volgende:
door het knopje aan zijkant van de iphone om hem op trilen te zetten slijt de binnenkant van sleeve precies op dat gedeelte voor foto's kan ik je verwijzen naar het forum https://forum.iculture.nl/f28/i...-cases-11.html

Ik en ook de andere hopen dat jullie wat voor ons kunnen betekenen
met vriendelijke groet,

Ezekiel 23-07-08 10:45

Ik moet mijn woorden terugnemen over fabrix, deze heb ik namelijk ook een mail gestuurd en ontzettend snel een antwoord gekregen.

mail:
Hi Joost,
Thank you for contacting us about this issue.
It would be great that you can send me an image of the problem so that I can check it out and have it rectified.
Could it be due to the sleeve being too snug ? I will test it out once again with my iPhone 3G to understand your problem better.
Meanwhile, can you do me a favour and inform all your fellow friends from the forum that they don't have to worry. For all those who are already using the sleeves and have faced such issues, please kindly get them to drop me an email at fabrix@fabrixcases.com with a subject header "Defective iPhone 3G sleeve" and I will arrange for a replacement sleeve to be sent over.
It is part of the service that we promise our customers that they must be satisfied with the product and hence in the event of such incidents, I will definitely want each affected customer to get a replacement.
I understand that you have ordered 2 sleeves from us, a Black Suit and the other a Moshi Green one. Are both having the same problem ?
Thank you once again for highlighting this to us.
Regards,
Colin

Dani1 23-07-08 12:57

@ Ezekiel;

geld dit alleen voor hoesjes die bij fabrix zelf zijn besteld? of ook als je ergens anders hebt besteld, maar het wel om een fabrix hoesje gaat?

maar idd goede service van fabrix als dit zo blijkt te zijn wat in de mail staat..

Ezekiel 23-07-08 13:28

ik heb intussen alweer wat mailwisselingen gehad met hem en het maakt niet uit waar je hem gekocht hebt hij gaat het regelen voor je dat beloven ze.

tevens komt het niet bij elke hoes voor want een collega van mij met wie ik hem meteen heb besteld heeft er geen last van.

colin (fabrix) heeft nu contact met de makers en die gaan het aanpassen dat hij bovenaan iets wijder wordt.

mocht ik meer horen meld ik het natuurlijk hier.

Hij stuurt mij iig een nieuwe toe

Dani1 23-07-08 16:09

Gister een fabrix case besteld en nu zijn in een keer de fabrix cases uit de shop verwijdert, of zie ik het nu verkeerd :confused:

knrd 23-07-08 16:30

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Dani1 (Bericht 151164)
@ Ezekiel;

geld dit alleen voor hoesjes die bij fabrix zelf zijn besteld? of ook als je ergens anders hebt besteld, maar het wel om een fabrix hoesje gaat?

maar idd goede service van fabrix als dit zo blijkt te zijn wat in de mail staat..

Ik had mijn case bij iphonecentre.nl besteld en die gaan hem ook vervangen voor mij :)
Kon uit 3 opties kiezen.. Vervangen, andere uitkiezen en als die goedkoper was geld terug en duurder geld bijleggen of al mijn geld terug.. Ook al een goeie service daar!! :D

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Dani1 (Bericht 151343)
Gister een fabrix case besteld en nu zijn in een keer de fabrix cases uit de shop verwijdert, of zie ik het nu verkeerd :confused:

Klopt.. Ik zie ze ook niet meer staan
Heb net een mailtje gestuurd dus zal z.s.m antwoord hebben en horen we wat het is.
Denk dat ze het hebben gedaan om te voorkomen dat er nog meer klachten komen en dat ze ze moeten vervangen:rolleyes:

knrd 23-07-08 18:20

Heb een reactie terug gekregen en zoals ik al zei:

Citaat:

"Om toch op zeker te gaan hebben we voorlopig de Fabrix cases bij de categorie 3G van onze site gehaald en wachten we het antwoord van de fabrikant af."
Vandaar dat de cases niet meer op de site staan..

iCulture 23-07-08 20:30

Fabrix lost probleem met strakke cases op
 
Sommige Fabrix-cases blijken bij de iPhone 3G iets te strak te zitten, waardoor de scherpe mute-knop in de stof snijdt.

Lees verder over: Fabrix lost probleem met strakke cases op

Tag:

LuBJe 24-07-08 20:23

Zou graag ook een fabrix hoesje bestellen en zie dat ze weer in de shop te vinden zijn, betekend dit dat het probleem met de mute-knop is opgelost? (iets wijder of iets dergelijks)

Edit: zie dat ze de maten hebben aangepast, dus tijd om een bestelling te plaatsen!

Dani1 24-07-08 20:47

ik had vandaag mijn hoesje binnengekregen en er stond op de verpakking; geschikt voor iphone 3g.. stond dit ook bij degene waarvan de hoesjes kapot waren?
Zou ik dan al een nieuwere hebben :s hoop het..

LuBJe 24-07-08 20:57

Heb je hem hier besteld of via de site van fabrix zelf?

Dani1 24-07-08 20:58

ik heb hem hier besteld.. alleen zie de maten er nu nog niet bijstaan :s

iCulture 24-07-08 21:27

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door LuBJe (Bericht 152521)
Zou graag ook een fabrix hoesje bestellen en zie dat ze weer in de shop te vinden zijn, betekend dit dat het probleem met de mute-knop is opgelost? (iets wijder of iets dergelijks)

Edit: zie dat ze de maten hebben aangepast, dus tijd om een bestelling te plaatsen!

Je kunt met een gerust hart een Fabrix-hoesje bestellen. Mocht het probleem zich eventueel nog bij het bestelde hoesje voordoen, dan weet je nu dat het gewoon zonder problemen wordt omgeruild.

PLAGU3LORD 24-07-08 21:28

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Dani1 (Bericht 152530)
ik had vandaag mijn hoesje binnengekregen en er stond op de verpakking; geschikt voor iphone 3g.. stond dit ook bij degene waarvan de hoesjes kapot waren?
Zou ik dan al een nieuwere hebben :s hoop het..

Bij stond er geschikt voor iPhone op, dus je hebt een nieuwe.

LuBJe 25-07-08 01:05

Heb hem zojuist besteld, een houndstooth effect.

Offtopic:
Plagu3lord, zag je avatar en ben vanmiddag naar Dark Knight geweest. Batman wordt gewoon weggespeeld door de Joker, net zo vet!

TradeMark 25-07-08 22:26

Hm, ja ik wacht nog steeds tot die Fabrix Cases Black Suit weer binnen is :(

Dani1 25-07-08 22:33

@ trademark;

de black suit is wel op deze site te verkrijgen.. volgens mij ook op de fabrix site zelf..
en op deze site zijn als het goed is de maten al aangepast.. had gister mijn fabrix hoesje binnen en er stond op ; geschikt voor de 3g..

oepss.. te vlug geoordeeld.. ik zie idd dat er pre-order bijstaat

LuBJe 26-07-08 18:22

Heb de mijne binnen, nu alleen nog even blijven wachten op de iPhone zelf :D

menmen 29-07-08 14:00

Heb net de sakura gardens besteld (bij hun eigen website) :D moet nog wel ff op men iphone wachten, maar dan heb ik de sleeve hopelijk al! :D

TradeMark 29-07-08 16:00

Iemand enig idee wanneer de black suit van Fabrix weer binnen gaat komen? Voor de oude iPhone? Want duurt nu al een week, anders ga ik maar een ander kleurtje bestellen :)

LuBJe 29-07-08 16:19

Daar kan ik je niet bij helpen, sorry.

Heb vandaag mijn iPhone op kunnen halen (duurde 2 weken ipv 4-6 weken)
Het hoesje past er mooi bij, zit alleen nog beetje strak, maar heb al gelezen dat dit nog wel over gaat.

Ik ben er tevreden mee!

ronald89 29-07-08 16:46

Dat strakke verdwijnt inderdaad, ik gebruik de mijne nu een ruime week en hij is al wat 'losser' geworden. ;)

Ezekiel 29-07-08 16:56

de black suit heeft wat problemen hij is te strak gemaakt waardoor de binnenkant beschadigt dit wordt nu opgelost en dan komen ze weer in de store

TradeMark 29-07-08 17:19

Oke, hopen dat dat gauw gebeurt :)

Dani1 29-07-08 17:29

hebben diegene met een klacht al een nieuwe sleeve ontvangen? ben wel benieuwd..

AlexTemora 01-08-08 13:22

Heb er gelijk twee besteld, voor de afwisseling.. :)

De Digital Assault en de Mojoko X Limited Edition:

http://www.fabrixcases.com/sg/collec...ges/imgb10.jpg

http://www.fabrixcases.com/store/mojo.jpg

Paar dagen geleden besteld, dus het zal nog wel even duren.. :)

Ezekiel 01-08-08 13:25

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Dani1 (Bericht 155774)
hebben diegene met een klacht al een nieuwe sleeve ontvangen? ben wel benieuwd..

nog niet maar wel bericht gekregen dat hij is opgestuurd maar dat dit 2 wkn kan duren, gaat via indonesie aar dubai en dan pas naar nederland :rolleyes:

ps Mojoko X Limited Edition is echt de kick ben bang dat ik die ook ga bestellen hopen dat ze die bij de iphoneclub ook krijgen.

AlexTemora 01-08-08 13:52

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Ezekiel (Bericht 158117)
nog niet maar wel bericht gekregen dat hij is opgestuurd maar dat dit 2 wkn kan duren, gaat via indonesie aar dubai en dan pas naar nederland :rolleyes:

ps Mojoko X Limited Edition is echt de kick ben bang dat ik die ook ga bestellen hopen dat ze die bij de iphoneclub ook krijgen.

Vond ik ook! :D Lekker origineel en een tikkeltje fout.. Past heerlijk bij mijn statige Piano black & Chrome 3G. :p

blaugrana 06-08-08 10:57

ervaring fabrixcase?
 
Hoi,

Ik vroeg me af of iemand ervaring heeft met het bestellen bij fabrixcase.

Ik had op 16 juli daar een case besteld en betaald, maar tot op heden nog niets ontvangen. Krijg ook geen reactie op mijn mail die ik naar hen heb verstuurd... :S

Ezekiel 06-08-08 11:20

ervaring is goed, duurt inderdaad langer voordat het binnenkomt, tevens hebben ze wat problemen gehad met de productie (was te klein voor de 3G) kan zeker 3 wkn duren voordat het binnenkomt.

hier is ook al een ander topic van ga hier verder met vragen hiervan.
https://forum.iculture.nl/f28/i...rix-cases.html
als hier ook kijkt kan je antwoord zeker vinden
daarom kan deze ook op slot

blaugrana 07-08-08 13:05

Mijn "Black Suite" versie van de iphone hoes zat net in de brievenbus. Mooi en lekker dik, maar vind de iphone 3g er toch maar heel nipt in passen...

Ezekiel 07-08-08 13:12

wordt vanzelf iets wijder

AlexTemora 09-08-08 18:24

Heb hem vandaag binnen, nog geen 2 weken over gedaan. :)

Prima geregeld, alleen een vraagje; Wordt de sleeve ietsje losser en passender? Vind hem namelijk nu nogal stijfjes en niet lekker 'vallen'.

Ben er wel echt super blij mee, plaatje erbij doet het altijd goed. :)
http://farm4.static.flickr.com/3137/...b96467.jpg?v=0

Dani1 09-08-08 18:32

@ Alextemora;

hij zal idd iets wijder worden.. in het begin zat de mijne ook te strak..
maar damn wat een mooie sleeve :D

TradeMark 09-08-08 23:21

Als die black suit nou weer eens binnen kwam hier, wacht er al veel te lang op :P

Dani1 09-08-08 23:47

ik vind dat ze die sleeve die alextemora heeft hier ook moeten verkopen bij de accesoires.. zou goed verkopen denk ik ;)
ik zie trouwens op de site van fabrixcases die sleeve alleen bij limited edition staan, en daarbij kan je niet kiezen uit de iphone of de iphone 3G, hij is er blijkbaar alleen voor de 1st gen iphone, aangezien die ook langs de sleeve ligt op het plaatje..ook kan je bij deze sleeve niet zelf de maten aangeven, net als bij andere sleeves die je besteld..misschien dat ie daarom te krap zit omdat ie eigelijk niet voor de 3G bedoelt is?


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 06:26.