//

Mijn ervaring met Fabrix Cases

Mijn ervaring met Fabrix Cases discussie in iPhone accessoires en onderdelen forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb ook een Black suit binnen gekregen en past fantastisch om de de 3g...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone accessoires en onderdelen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #201  
Oud 17-07-08, 14:27
Ezekiel's schermafbeelding
Ezekiel Ezekiel is offline
• iOS 4.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2007
Locatie: Baarn
Berichten: 305
Standaard

Ik heb ook een Black suit binnen gekregen en past fantastisch om de de 3g

Laatst gewijzigd door Ezekiel; 17-07-08 om 14:27. Reden: spelling
Gesponsorde links
Advertentie
Advertentie

  #202  
Oud 18-07-08, 17:30
knrd's schermafbeelding
knrd knrd is offline
• iOS 9.0.2
• 9.0.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2008
Berichten: 130
Standaard

Heb afgelopen week de "Fabrix Cases Grey Suit" binnen gekregen en hij beviel in het begin super!
Alleen is de binnenvoering nu al kapot door het demp knopje aan de zijkant van de iphone 3G (wat toch een aardig scherp randje heeft). Elke keer als ik hem eruit schuif dan blijft hij daar achter hangen.
Ik heb er een foto van gemaakt.. Hij is niet echt duidelijk maar je kunt het wel redelijk zien. (Het is het witte gedeelte op de foto binnenin het hoesje)
- Klik -

Ik ga nu proberen om hem terug te sturen en om eventueel een nieuwe te krijgen.
Heeft toevallig iemand meer dit probleem?
  #203  
Oud 21-07-08, 17:57
Base Base is offline
• iOS 7.0
• 5.1.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2007
Berichten: 3
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door KdO Bekijk bericht
Heb afgelopen week de "Fabrix Cases Grey Suit" binnen gekregen en hij beviel in het begin super!
Alleen is de binnenvoering nu al kapot door het demp knopje aan de zijkant van de iphone 3G (wat toch een aardig scherp randje heeft). Elke keer als ik hem eruit schuif dan blijft hij daar achter hangen.
Ik heb er een foto van gemaakt.. Hij is niet echt duidelijk maar je kunt het wel redelijk zien. (Het is het witte gedeelte op de foto binnenin het hoesje)
- Klik -

Ik ga nu proberen om hem terug te sturen en om eventueel een nieuwe te krijgen.
Heeft toevallig iemand meer dit probleem?
Ik heb precies hetzelfde probleem met deze sleeve. Het lijkt erop alsof de sleeves toch net iets te krap zijn voor de iphone 3g. De sleeves zijn echter niet gewijzigd terwijl de breedte van de iphone iets is toegenomen. Mijn iPhone 3g past immers ook niet in de dock die ik bij de iPhone 1 had gekregen. Het lijkt me dus dat fabrix de sleeves ietjes breder moet maken. Verder zijn het wel mooie en fijne sleeves moet ik zeggen.

Bij mij is de binnenkant zelfs nog iets meer beschadigd dan bij jou. Ik heb hem via iphonecentre.nl gekocht en zij hebben inmiddels een nieuwe toegestuurd. Toch denk ik dat ook bij deze nieuwe sleeve het probleem zich weer zal gaan voordoen.

Ik kijk het wel even aan...
  #204  
Oud 22-07-08, 23:07
Dani1 Dani1 is offline
• iOS 4.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2008
Locatie: Helmond
Berichten: 268
Standaard

zojuist ook even een fabrix grey suit gekocht.. hopelijk past ie mooi
  #205  
Oud 23-07-08, 09:38
Ezekiel's schermafbeelding
Ezekiel Ezekiel is offline
• iOS 4.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2007
Locatie: Baarn
Berichten: 305
Standaard

damn ik kijk net en ik heb het ook misschien kunnen we iets regelen via de store van de iphoneclub ik zal even contact met ze opnemen en laat het weten.

ik heb een mail gestuurd:

Goedemorgen,

Ik heb net gelezen op het forum van iphoneclub.nl dat er mensen zijn die problemen hebben met hun fabrix sleeve nu keek ik ook ernaar en heb het zelfde probleem.

ik een iphone 3g en heb hem niet via jullie besteld maar ik denk dat jullie contact met fabrix 100 % beter is dan wij die kunnen hebben dus misschien kunnen jullie wat voor ons betekenen.
[FONT=Consolas][SIZE=3]het probleem wat we hebben is het volgende:
door het knopje aan zijkant van de iphone om hem op trilen te zetten slijt de binnenkant van sleeve precies op dat gedeelte voor foto's kan ik je verwijzen naar het forum https://forum.iculture.nl/f28/i...-cases-11.html

Ik en ook de andere hopen dat jullie wat voor ons kunnen betekenen
met vriendelijke groet,

Laatst gewijzigd door Ezekiel; 23-07-08 om 09:48. Reden: mail toevoeging
  #206  
Oud 23-07-08, 10:45
Ezekiel's schermafbeelding
Ezekiel Ezekiel is offline
• iOS 4.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2007
Locatie: Baarn
Berichten: 305
Standaard

Ik moet mijn woorden terugnemen over fabrix, deze heb ik namelijk ook een mail gestuurd en ontzettend snel een antwoord gekregen.

mail:
Hi Joost,
Thank you for contacting us about this issue.
It would be great that you can send me an image of the problem so that I can check it out and have it rectified.
Could it be due to the sleeve being too snug ? I will test it out once again with my iPhone 3G to understand your problem better.
Meanwhile, can you do me a favour and inform all your fellow friends from the forum that they don't have to worry. For all those who are already using the sleeves and have faced such issues, please kindly get them to drop me an email at fabrix@fabrixcases.com with a subject header "Defective iPhone 3G sleeve" and I will arrange for a replacement sleeve to be sent over.
It is part of the service that we promise our customers that they must be satisfied with the product and hence in the event of such incidents, I will definitely want each affected customer to get a replacement.
I understand that you have ordered 2 sleeves from us, a Black Suit and the other a Moshi Green one. Are both having the same problem ?
Thank you once again for highlighting this to us.
Regards,
Colin
  #207  
Oud 23-07-08, 12:57
Dani1 Dani1 is offline
• iOS 4.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2008
Locatie: Helmond
Berichten: 268
Standaard

@ Ezekiel;

geld dit alleen voor hoesjes die bij fabrix zelf zijn besteld? of ook als je ergens anders hebt besteld, maar het wel om een fabrix hoesje gaat?

maar idd goede service van fabrix als dit zo blijkt te zijn wat in de mail staat..
  #208  
Oud 23-07-08, 13:28
Ezekiel's schermafbeelding
Ezekiel Ezekiel is offline
• iOS 4.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2007
Locatie: Baarn
Berichten: 305
Standaard

ik heb intussen alweer wat mailwisselingen gehad met hem en het maakt niet uit waar je hem gekocht hebt hij gaat het regelen voor je dat beloven ze.

tevens komt het niet bij elke hoes voor want een collega van mij met wie ik hem meteen heb besteld heeft er geen last van.

colin (fabrix) heeft nu contact met de makers en die gaan het aanpassen dat hij bovenaan iets wijder wordt.

mocht ik meer horen meld ik het natuurlijk hier.

Hij stuurt mij iig een nieuwe toe
  #209  
Oud 23-07-08, 16:09
Dani1 Dani1 is offline
• iOS 4.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2008
Locatie: Helmond
Berichten: 268
Standaard

Gister een fabrix case besteld en nu zijn in een keer de fabrix cases uit de shop verwijdert, of zie ik het nu verkeerd
  #210  
Oud 23-07-08, 16:30
knrd's schermafbeelding
knrd knrd is offline
• iOS 9.0.2
• 9.0.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2008
Berichten: 130
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Dani1 Bekijk bericht
@ Ezekiel;

geld dit alleen voor hoesjes die bij fabrix zelf zijn besteld? of ook als je ergens anders hebt besteld, maar het wel om een fabrix hoesje gaat?

maar idd goede service van fabrix als dit zo blijkt te zijn wat in de mail staat..
Ik had mijn case bij iphonecentre.nl besteld en die gaan hem ook vervangen voor mij
Kon uit 3 opties kiezen.. Vervangen, andere uitkiezen en als die goedkoper was geld terug en duurder geld bijleggen of al mijn geld terug.. Ook al een goeie service daar!!

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Dani1 Bekijk bericht
Gister een fabrix case besteld en nu zijn in een keer de fabrix cases uit de shop verwijdert, of zie ik het nu verkeerd
Klopt.. Ik zie ze ook niet meer staan
Heb net een mailtje gestuurd dus zal z.s.m antwoord hebben en horen we wat het is.
Denk dat ze het hebben gedaan om te voorkomen dat er nog meer klachten komen en dat ze ze moeten vervangen
  #211  
Oud 23-07-08, 18:20
knrd's schermafbeelding
knrd knrd is offline
• iOS 9.0.2
• 9.0.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2008
Berichten: 130
Standaard

Heb een reactie terug gekregen en zoals ik al zei:

Citaat:
"Om toch op zeker te gaan hebben we voorlopig de Fabrix cases bij de categorie 3G van onze site gehaald en wachten we het antwoord van de fabrikant af."
Vandaar dat de cases niet meer op de site staan..
  #212  
Oud 23-07-08, 20:30
iCulture's schermafbeelding
iCulture iCulture is offline
Administrator
• iOS 17.1
• iPadOS 17.1
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Sep 2007
Locatie: Amsterdam
Berichten: 24.251
Post Fabrix lost probleem met strakke cases op

Sommige Fabrix-cases blijken bij de iPhone 3G iets te strak te zitten, waardoor de scherpe mute-knop in de stof snijdt.

Lees verder over: Fabrix lost probleem met strakke cases op

Tag:
  #213  
Oud 24-07-08, 20:23
LuBJe's schermafbeelding
LuBJe LuBJe is offline
• iOS 5.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2008
Locatie: Zutphen
Berichten: 28
Standaard

Zou graag ook een fabrix hoesje bestellen en zie dat ze weer in de shop te vinden zijn, betekend dit dat het probleem met de mute-knop is opgelost? (iets wijder of iets dergelijks)

Edit: zie dat ze de maten hebben aangepast, dus tijd om een bestelling te plaatsen!
  #214  
Oud 24-07-08, 20:47
Dani1 Dani1 is offline
• iOS 4.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2008
Locatie: Helmond
Berichten: 268
Standaard

ik had vandaag mijn hoesje binnengekregen en er stond op de verpakking; geschikt voor iphone 3g.. stond dit ook bij degene waarvan de hoesjes kapot waren?
Zou ik dan al een nieuwere hebben :s hoop het..
  #215  
Oud 24-07-08, 20:57
LuBJe's schermafbeelding
LuBJe LuBJe is offline
• iOS 5.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2008
Locatie: Zutphen
Berichten: 28
Standaard

Heb je hem hier besteld of via de site van fabrix zelf?
  #216  
Oud 24-07-08, 20:58
Dani1 Dani1 is offline
• iOS 4.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2008
Locatie: Helmond
Berichten: 268
Standaard

ik heb hem hier besteld.. alleen zie de maten er nu nog niet bijstaan :s
  #217  
Oud 24-07-08, 21:27
iCulture's schermafbeelding
iCulture iCulture is offline
Administrator
• iOS 17.1
• iPadOS 17.1
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Sep 2007
Locatie: Amsterdam
Berichten: 24.251
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door LuBJe Bekijk bericht
Zou graag ook een fabrix hoesje bestellen en zie dat ze weer in de shop te vinden zijn, betekend dit dat het probleem met de mute-knop is opgelost? (iets wijder of iets dergelijks)

Edit: zie dat ze de maten hebben aangepast, dus tijd om een bestelling te plaatsen!
Je kunt met een gerust hart een Fabrix-hoesje bestellen. Mocht het probleem zich eventueel nog bij het bestelde hoesje voordoen, dan weet je nu dat het gewoon zonder problemen wordt omgeruild.
  #218  
Oud 24-07-08, 21:28
PLAGU3LORD's schermafbeelding
PLAGU3LORD PLAGU3LORD is offline
• iOS 7.0.2
• 7.0.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jun 2008
Locatie: San Francisco
Berichten: 18
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Dani1 Bekijk bericht
ik had vandaag mijn hoesje binnengekregen en er stond op de verpakking; geschikt voor iphone 3g.. stond dit ook bij degene waarvan de hoesjes kapot waren?
Zou ik dan al een nieuwere hebben :s hoop het..
Bij stond er geschikt voor iPhone op, dus je hebt een nieuwe.
__________________
WHY SO SERIOUS
  #219  
Oud 25-07-08, 01:05
LuBJe's schermafbeelding
LuBJe LuBJe is offline
• iOS 5.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2008
Locatie: Zutphen
Berichten: 28
Standaard

Heb hem zojuist besteld, een houndstooth effect.

Offtopic:
Plagu3lord, zag je avatar en ben vanmiddag naar Dark Knight geweest. Batman wordt gewoon weggespeeld door de Joker, net zo vet!
  #220  
Oud 25-07-08, 22:26
TradeMark TradeMark is offline
• iOS 3.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2008
Berichten: 20
Standaard

Hm, ja ik wacht nog steeds tot die Fabrix Cases Black Suit weer binnen is
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Mijn ervaring met Dynafix dannyhtek Koopinformatie Nederland 25 21-09-12 14:21
Ervaring cases wouter2190 Archief 2 13-08-10 07:05
Mijn ervaring met de iPhone Swiftly iPhone algemeen 7 24-09-08 09:48

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 08:53.