Mijn ervaring met Fabrix Cases discussie in iPhone accessoires en onderdelen forum; ( verdwijnt na registratie ) @ trademark; de black suit is wel op deze site te verkrijgen.. volgens mij ook op de fabrix site zelf.. en op deze site zijn ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
@ trademark;
de black suit is wel op deze site te verkrijgen.. volgens mij ook op de fabrix site zelf.. en op deze site zijn als het goed is de maten al aangepast.. had gister mijn fabrix hoesje binnen en er stond op ; geschikt voor de 3g.. oepss.. te vlug geoordeeld.. ik zie idd dat er pre-order bijstaat Laatst gewijzigd door Dani1; 25-07-08 om 23:33. Reden: verkeerde info |
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
||||
|
||||
Heb de mijne binnen, nu alleen nog even blijven wachten op de iPhone zelf
|
|
|||
|
|||
Heb net de sakura gardens besteld (bij hun eigen website) moet nog wel ff op men iphone wachten, maar dan heb ik de sleeve hopelijk al!
|
|
|||
|
|||
Iemand enig idee wanneer de black suit van Fabrix weer binnen gaat komen? Voor de oude iPhone? Want duurt nu al een week, anders ga ik maar een ander kleurtje bestellen
|
|
||||
|
||||
Daar kan ik je niet bij helpen, sorry.
Heb vandaag mijn iPhone op kunnen halen (duurde 2 weken ipv 4-6 weken) Het hoesje past er mooi bij, zit alleen nog beetje strak, maar heb al gelezen dat dit nog wel over gaat. Ik ben er tevreden mee! |
|
|||
|
|||
Dat strakke verdwijnt inderdaad, ik gebruik de mijne nu een ruime week en hij is al wat 'losser' geworden.
|
|
||||
|
||||
de black suit heeft wat problemen hij is te strak gemaakt waardoor de binnenkant beschadigt dit wordt nu opgelost en dan komen ze weer in de store
|
|
|||
|
|||
Oke, hopen dat dat gauw gebeurt
|
|
|||
|
|||
hebben diegene met een klacht al een nieuwe sleeve ontvangen? ben wel benieuwd..
|
|
|||
|
|||
Heb er gelijk twee besteld, voor de afwisseling..
De Digital Assault en de Mojoko X Limited Edition: Paar dagen geleden besteld, dus het zal nog wel even duren.. |
|
||||
|
||||
Citaat:
ps Mojoko X Limited Edition is echt de kick ben bang dat ik die ook ga bestellen hopen dat ze die bij de iphoneclub ook krijgen. Laatst gewijzigd door Ezekiel; 01-08-08 om 14:31. |
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
ervaring fabrixcase?
Hoi,
Ik vroeg me af of iemand ervaring heeft met het bestellen bij fabrixcase. Ik had op 16 juli daar een case besteld en betaald, maar tot op heden nog niets ontvangen. Krijg ook geen reactie op mijn mail die ik naar hen heb verstuurd... :S |
|
||||
|
||||
ervaring is goed, duurt inderdaad langer voordat het binnenkomt, tevens hebben ze wat problemen gehad met de productie (was te klein voor de 3G) kan zeker 3 wkn duren voordat het binnenkomt.
hier is ook al een ander topic van ga hier verder met vragen hiervan. https://forum.iculture.nl/f28/i...rix-cases.html als hier ook kijkt kan je antwoord zeker vinden daarom kan deze ook op slot |
|
|||
|
|||
Mijn "Black Suite" versie van de iphone hoes zat net in de brievenbus. Mooi en lekker dik, maar vind de iphone 3g er toch maar heel nipt in passen...
|
|
||||
|
||||
wordt vanzelf iets wijder
|
|
|||
|
|||
Heb hem vandaag binnen, nog geen 2 weken over gedaan.
Prima geregeld, alleen een vraagje; Wordt de sleeve ietsje losser en passender? Vind hem namelijk nu nogal stijfjes en niet lekker 'vallen'. Ben er wel echt super blij mee, plaatje erbij doet het altijd goed. |
|
|||
|
|||
@ Alextemora;
hij zal idd iets wijder worden.. in het begin zat de mijne ook te strak.. maar damn wat een mooie sleeve |
|
|||
|
|||
Als die black suit nou weer eens binnen kwam hier, wacht er al veel te lang op
|
|
|||
|
|||
ik vind dat ze die sleeve die alextemora heeft hier ook moeten verkopen bij de accesoires.. zou goed verkopen denk ik
ik zie trouwens op de site van fabrixcases die sleeve alleen bij limited edition staan, en daarbij kan je niet kiezen uit de iphone of de iphone 3G, hij is er blijkbaar alleen voor de 1st gen iphone, aangezien die ook langs de sleeve ligt op het plaatje..ook kan je bij deze sleeve niet zelf de maten aangeven, net als bij andere sleeves die je besteld..misschien dat ie daarom te krap zit omdat ie eigelijk niet voor de 3G bedoelt is? Laatst gewijzigd door Dani1; 10-08-08 om 01:57. |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Mijn ervaring met Dynafix | dannyhtek | Koopinformatie Nederland | 25 | 21-09-12 15:21 |
Ervaring cases | wouter2190 | Archief | 2 | 13-08-10 08:05 |
Mijn ervaring met de iPhone | Swiftly | iPhone algemeen | 7 | 24-09-08 10:48 |
|
|