Mijn ervaring met Fabrix Cases discussie in iPhone accessoires en onderdelen forum; ( verdwijnt na registratie ) 8 april besteld en 25 april lag mijn Black Classic sleeve in de bus. Degelijk hoesje beschermt goed, twijfel nog over een bijpassende sleeve voor ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
8 april besteld en 25 april lag mijn Black Classic sleeve in de bus.
Degelijk hoesje beschermt goed, twijfel nog over een bijpassende sleeve voor mijn laptop. |
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Ik verwacht 'm in ieder geval niet meer. |
|
||||
|
||||
Nja de service laat het tegenwoordig redelijk afweten... Ze reageren niet op je mail en leveren veel te traag... Maar uiteindelijk is ie er wel... Dus geduld is een schone zaak
Greetz, Stiruam |
|
|||
|
|||
Citaat:
Nog effe geduld dan |
|
||||
|
||||
Het vreemde is dat ik op 29 maart een sleeve besteld heb en die had ik binnen 2 weken, op 1 april heb ik er nog een voor mijn broer besteld, en die heb ik nog steeds niet binnen. Ze reageren inderdaad ook niet op mail, terwijl er op hun site staat dat ze snel reageren!
Geduld dus maar...
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
Heeft iemand hem eigenlijk al echt nooit aangekregen?
|
|
|||
|
|||
En we wachten nog steeds............... Reactie op mail is ze blijkbaar ook teveel......
|
|
||||
|
||||
Hier ook nog niks, ook geen reactie op mails...
|
|
|||
|
|||
Gewoon geduld hebben . Heb op 13 april een hoesje voor m'n iPhone en een laptop hoes 'op maat' besteld en had ze op 7 mei binnen. Dus 3,5 week moeten wachten, maar ze zijn wel nice.
|
|
||||
|
||||
Helaas heb ik ze eind maart al besteld, en nog niets binnen. Dus mijn geduld raakt wel een beetje op...
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Had eerder moeten melden dat mijn geduld op begint te raken Hij is vandaag eindelijk binnen gekomen.
29 maart besteld, 17 mei in huis. Al met al ben ik er erg blij mee, ziet er erg goed uit! Laatst gewijzigd door wesley81; 17-05-08 om 15:01. |
|
||||
|
||||
Licht het aan mij of kan je niks meer bestellen? Ik kom niet verder dan ingelogt in mn account...
Greetz, Stiruam |
|
|||
|
|||
werkt dit ook icm een Seidio innocase? of past dat gewoonweg niet(heb nu een seidio innocase die ik in een sok stop die ik gratis heb gekregen, maar daardoor word mijn scherm vettig om de een of andere reden :S
|
|
||||
|
||||
Ik heb zojuist de fabrix case "Black Pinstripes" binnengekregen voor mijn iPhone 3G. Precies twee weken geleden had ik hem besteld. Mocht er iemand zijn die er een foto van wil zien dan ben ik bereid die te maken.
|
|||
|
|||
Ik zou graag de Grazy Maze willen bestellen. (zebra strepen)
Alleen hij is voor Singapore bedoeld. |
|
|||
|
|||
Heb zojuist ook die Black Pinstripes besteld... errug gelikt die Fabrix cases..
Heeft iemand nog mooie foto's van deze? |
|
|||
|
|||
Здравствуйте, мальчики, наконец, у меня Polka Black "gekozen" .
|
|
|||
|
|||
Vandaag de Black Suit binnengekregen, ziet er erg netjes uit !!
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Mijn ervaring met Dynafix | dannyhtek | Koopinformatie Nederland | 25 | 21-09-12 15:21 |
Ervaring cases | wouter2190 | Archief | 2 | 13-08-10 08:05 |
Mijn ervaring met de iPhone | Swiftly | iPhone algemeen | 7 | 24-09-08 10:48 |
|
|