Mijn ervaring met Fabrix Cases discussie in iPhone accessoires en onderdelen forum; ( verdwijnt na registratie ) Fabrixcases.nl is niet DE Nederlandse Fabrix-website (m.a.w het is geen officiële website van Fabrix)....
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
Fabrixcases.nl is niet DE Nederlandse Fabrix-website (m.a.w het is geen officiële website van Fabrix).
|
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Dus er is nog hoop voor mij, ik heb 06-08-2008 eentje besteld (singapore), maar nog niks gekregen, ook geen email dat hij verzonden is.. is dat normaal.. ook heb ik al 3 keer gemaild, geen reactie terug gekregen |
|
||||
|
||||
De Fabrix cases zijn prima, duurt alleen lang voordat hij er is en inderdaad in de communicatie zijn ze zeker ook niet snel.
Maar... komt allemaal goed... alleen moet je effe geduld hebben! Die van mij duurde 4 weken voordat ik hem binnen had...
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
Citaat:
Weet niet of het uit maakt of het dan nog langer duurt als je andere maten hebt? |
|
|||
|
|||
Zijn die Fabrix Cases ook ergens in een winkel te koop of zijn ze alleen maar via internet te bestellen?
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Is het niet zo dat je doordat de Iphone in een stoffen hoesje zit, je het 'trillen' vaak mist als je gebeld wordt ofzo?
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Ik heb zonet op fabrixcases.com een Deluxe Case voor mijn MacBook Pro gekocht en een bijpassend hoesje voor mijn iPhone 3G (beiden Black Suit ).
Bij het kiezen kon ik alleen iPhone/iPhone 3G aangeven. Hoe weten ze nu dat ik een 3G heb en dat de maatvoering van deze iets anders is? Ik lees nl. veel verhalen van mensen waarbij de voering kapot gaat door de muteknop van de 3G. Klopt het ook dat je alleen een bevestiging van PayPal krijgt en geen mail van fabrixcases?? |
|
|||
|
|||
de maten van de hoesjes zijn inmiddels aangepast, dus neem aan dat je een ruimere krijgt
|
|
|||
|
|||
Ik ben benieuwd.. Het zal even rustig afwachten zijn.
|
|
|||
|
|||
ik heb er net 1 binnen gekregen en er staat 'fit for iPhone 3G' op het doosje.
voor de rest een prachtig hoesje !! |
|
|||
|
|||
Ik heb toevallig gisteren mijn defecte Fabrix-case opgestuurd naar iPhoneCentre. Ik had dus blijkbaar nog de oude versie, en hij is dus opengescheurd bij het mute-knopje
Overigens tot nu toe keurig geholpen door iPhoneCentre, ik moest de oude opsturen en zou kosteloos een nieuwe ontvangen van hun. Ben benieuwd |
|
|||
|
|||
Als je ze nu besteld, krijg je dan de aangepaste maten sinds er problemen waren bij de 3G cases?
|
|
|||
|
|||
jup is aangepast
|
|
|||
|
|||
Deze week mijn nieuwe case ontvangen, keurig afgehandeld door iPhoneCentre
De aangepaste versie is wel veel dikker en steviger uitgevoerd dan de vorige versie |
|
|||
|
|||
Ik heb 'm gister ook besteld. Ik denk morgen in huis. Klopt het dat je geen bevestigingsmail krijgt als je hebt betaald? (fabrixcases.nl)
Edit: laat maar, ik kreeg net een mailtje binnen dat mijn status is gewijzigd Edit2: Jep, ik heb hem binnen! Ik kon hem goed erin doen, was niet al te strak. Alleen ben ik wel bang dat het lusje aan de binnenkant, mijn iPhone 3G krast... Zijn er mensen die nog een krasvrije iPhone 3G hebben met dit hoesje? Laatst gewijzigd door iPeng; 07-10-08 om 21:51. |
|
|||
|
|||
Mijn ervaring is bijzonder slecht helaas, heb een paar dagen nadat ik hem binnen kreeg begin augustus gemail met fabrixcases.com voor een vervangend exemplaar, ik had nog de versie de te strak om de iPhone zat nl. Meteen een mail terug gehad van Colin dat ze een nieuwe zouden sturen maar daarna, in een dikke 2 maanden met een hoop mails van mijn kant, nooit meer wat terug gehoord van ze.
|
|
||||
|
||||
Citaat:
|
Er zijn 3 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 3 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Mijn ervaring met Dynafix | dannyhtek | Koopinformatie Nederland | 25 | 21-09-12 15:21 |
Ervaring cases | wouter2190 | Archief | 2 | 13-08-10 08:05 |
Mijn ervaring met de iPhone | Swiftly | iPhone algemeen | 7 | 24-09-08 10:48 |
|
|