Mijn ervaring met Fabrix Cases discussie in iPhone accessoires en onderdelen forum; ( verdwijnt na registratie ) De prijzen vind men hier: fabrixcases - Online Store Echter na weken en weken (32 dagen) nogsteeds niets. Hehe maar die laatste 2 was ik ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
|
||||
|
||||
![]() De prijzen vind men hier: fabrixcases - Online Store
Echter na weken en weken (32 dagen) nogsteeds niets. Hehe maar die laatste 2 was ik op vakantie... Dus ik zal vanmiddag ff langs gaan bij post kantoor... IK heb zo me twijfels of ze hem al hebben... Greetz, Stiruam |
Gesponsorde links | |
|
|
![]() |
|
|||
|
|||
![]() Eergisteren onderstaande fabrix iPhone sleeve besteld.
![]() Ben erg benieuwd! |
|
|||
|
|||
![]() Net de Digital Assault besteld, stond op "out of stock", maar ze hadden er toch nog 1 liggen
![]() |
|
|||
|
|||
![]() die is idd erg vet! heb m ook!!
![]() |
|
|||
|
|||
![]() Ik heb vandaag mijn sleeve binnen GREEN CAMO. Besteld op 26 december en binnen op 7 januari. Vind ik netjes als je bedenkt dat tweede kerstdag en nieuwjaarsdag ertussen zit!
Ben er erg tevreden mee by the way. |
|
||||
|
||||
![]() Ik zit nu al 31 dagen te wachten en hij is er nogsteeds niet! Ik ze ook ff gemaild maar ik heb nogsteeds geen reactie... Valt me flink tegen!
Greetz, Stiruam |
|
|||
|
|||
![]() Ik heb hem 25 December besteld, en ik had hem 7 januari binnen.
Ging bij mij dus nog wel redelijk snel. Goed hoesje btw ben zeer tevreden hier over. |
|
|||
|
|||
![]() Black classic besteld op 31/12.
9/1 pakket ontvangen |
|
![]() Heb de Black Classic in huis, ligt op tafel. Eigenlijk al vanaf dat ik hem heb. Waarom: iPhone past perfect in de case, maar case + foon samen uit de broekzak halen levert een binnenstebuitenbroekzak op. De 'stoffen' zijn te stroef t.o.v. elkaar. Niet handig dus.
Ik gebruik mijn iPhone dus naakt, bevalt me het best.
|
|||
|
|||
![]() voor n tientje wil ik m wel van je kopen!
|
|
![]() |
|
||||
|
||||
![]() ik ben van plan om zelf een sleeve te maken, aangezien me moeder een naaiatelier heeft is dat niet zo moeilijk. Plaatjes komen als ik hem af heb.
|
|
||||
|
||||
![]() Hehehe wreed ik ben benieuwd
![]() |
|
||||
|
||||
![]() Is de jouwe nu na 35 dagen nog niet binnen Maurtis?
|
||||
|
||||
![]() Nee ik heb nog niet bijgewerk maar uiteindelijk kwam ie na 33 dagen EINDELIJK binnen
![]() Gelukkig ![]() 3x een mailtje gestuurd (ook andere email adressen gebruikt) Nooit een reactie gekregen... Nja... Treurig Greetz, Stiruam |
|
|||
|
|||
![]() Ik wil de Digital assault hebben
![]() |
|
|||
|
|||
![]() ik heb de digital assault nog net kunnen bestellen voordat ie uitverkocht was!!
![]() |
|
||||
|
||||
![]() |
|
|||
|
|||
![]() Ohja, voor het geval dat je sleeve vies wordt (vlekken ofziets) mag je deze dan in de wasmachine stoppen of .....?
|
|
|||
|
|||
![]() 7 Jan besteld, 16 Jan binnen .... TOP dus!
En een erg mooi hoesje (digital assault), zowel optisch, als de bescherming en de stof etc zelf.. Dikke aanrader dus! |
![]() |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Discussietools | |
Weergave | |
|
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Mijn ervaring met Dynafix | dannyhtek | Koopinformatie Nederland | 25 | 21-09-12 15:21 |
Ervaring cases | wouter2190 | Archief | 2 | 13-08-10 08:05 |
Mijn ervaring met de iPhone | Swiftly | iPhone algemeen | 7 | 24-09-08 10:48 |
|
|