Mijn ervaring met Fabrix Cases discussie in iPhone accessoires en onderdelen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hahah je hebt je er alvast op voorbereid . Welke heb je? Greetz, Stiruam...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
Hahah je hebt je er alvast op voorbereid . Welke heb je?
Greetz, Stiruam |
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
Ik heb de Black clasic en de Bleu Crush.
|
|
||||
|
||||
Heb zelf afgelopen woensdag ook een Fabrix case gekocht. De Classic Black. Ben benieuwd hoelang het duurt voordat hij hier op de stoep ligt.
De iPhone valt me alles mee, hij krijgt iig niet zo snel krassen als de iPod's. Tot nu toe zeer content over het telephone'tje |
|
|||
|
|||
Krassen deze cases het scherm ook niet? Daar ben ik namelijk bang voor.
|
|
|||
|
|||
Hoe kan stof nu een glazen scherm krassen?
|
|
|||
|
|||
nee cker niet...wist je dat je wanneer je met een mes over je iphone gaat er nog geen krassen inkomen is getest tis namelijk glas waar je op drukt..geen plastic als bij alle andere telefoons....ja je hebt kwaliteit in handen
|
|
|||
|
|||
Sorry Jeekes, maar ik wilde het even zeker weten . Jos ook bedankt .
|
|
|||
|
|||
Zo mijn Black Classic is verkocht dus ben alleen nog maar in het bezit van ee Blue Crush. Wellicht binnenkort nog een enkele erbij bestellen
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Ik zou ook ontzettend graag zo'n hoesje willen hebben, maar heb geen paypal of creditcard. Wie wil mij helpen?
|
|
|||
|
|||
visacard heb je miss?
|
|
|||
|
|||
je kan gewoon paypal aanmaken als je een bankrekening hebt hoor. hoef je helemaal geen creditcard voor te hebben!
|
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
Fijn, ik ga het even proberen
(wat een snelle reacties trouwens, zo snel ben ik niet hoor!) |
|
|||
|
|||
Ik kan niet kiezen.... vind ze allemaal leuk!
|
|
|||
|
|||
Paypal is een beetje ingewikkeld..
Als iemand nog gaat bestellen, zou hij/zij dan even een seintje willen geven? |
|
|||
|
|||
ik zou er graag ook een kopen, maar men moeder heeft een zakje gemaakt, en ik kan haar dat niet aandoen om een nieuw te kopen
|
|
|||
|
|||
Deed mijn moeder dat maar... Een mooie gebreide sok, hahaha!
|
|
|||
|
|||
Heb er zojuist toch 3 weten te bestellen mbv Creditcard.
2 voor mijn aanstaande iPhone en een voor de ipod touch van een vriendin. Ben zeer benieuwd! |
|
||||
|
||||
Hebben jullie eigenlijk via de 'Singapore' of 'Rest of the world' store besteld?
Ben nog aan het twijfelen tussen de Digital assault(staat alleen bij Singapore) en de Houndstooth (staat alleen bij Rest of the world) |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Mijn ervaring met Dynafix | dannyhtek | Koopinformatie Nederland | 25 | 21-09-12 15:21 |
Ervaring cases | wouter2190 | Archief | 2 | 13-08-10 08:05 |
Mijn ervaring met de iPhone | Swiftly | iPhone algemeen | 7 | 24-09-08 10:48 |
|
|