Woning app, een persoon uitnodigen lukt niet discussie in iPhone accessoires en onderdelen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hoi hoi Mijn vrouw wil graag dat haar stem herkend wordt door Siri van de HomePods. Ik probeer haar uit te nodigen in de woning ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Woning app, een persoon uitnodigen lukt niet
Hoi hoi
Mijn vrouw wil graag dat haar stem herkend wordt door Siri van de HomePods. Ik probeer haar uit te nodigen in de woning app. Dit lukt me voor als nog niet. Er is eenuitnodiging aangemaakt, maar deze wordt blijkbaar NIET verstuurd. Ze ontvangt geen email met de uitnodiging. Onder haar foto bij woningapp/woninginstellingen/personen staat nu de melding "Uitnodiging onbeslist" Kort overzicht van de instellingen: - we hebben internet van KPN - alle apparatuur is ingelogd onder EEN account. Ook de iPhone van mijn vrouw. - Siri is ingesteld op engels Heeft iemand ideeën die tot een oplossing kunnen leiden? Hij voorbaat dank |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Om iemand uit te nodigen voor HomeKit moet diegene een eigen AppleID hebben.
|
|
|||
|
|||
Dag Gonus
Bedankt voor je snelle reactie en info. Het wordt tijd dat ik “gezinsdeling” ga bekijken. Vriendelijk bedankt. Harrie |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Uitnodigen Woning lukt niet | Mcqueen | iPhone algemeen | 5 | 04-02-19 13:46 |
woning app geen tabblad automatisering gedeelde persoon | wormpy | iPhone Apps | 0 | 20-01-19 21:49 |
Woning app wil niet updaten | Serena | Apple Watch apps | 0 | 30-07-17 12:29 |
iPhone weergeeft email bepaalde persoon niet | kevin95 | iPhone algemeen | 5 | 21-08-13 19:53 |
SMS ontvangen van 1 persoon werkt niet | MartinV | iPhone algemeen | 2 | 08-02-11 19:33 |
|
|