//

AirPods Pro instellingen gaan naar default

AirPods Pro instellingen gaan naar default discussie in iPhone accessoires en onderdelen forum; ( verdwijnt na registratie ) Sinds iOS 14.?? heb ik problemen met mijn AirPods pro. De instellingen (links Siri, rechts rechts ruisbeheersing met ook de stand "uit" aangevinkt, zijn na ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone accessoires en onderdelen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 30-11-20, 12:37
allurenl allurenl is offline
• iOS 11.1
• iPadOS 14.2
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Jan 2012
Berichten: 1
Standaard AirPods Pro instellingen gaan naar default

Sinds iOS 14.?? heb ik problemen met mijn AirPods pro. De instellingen (links Siri, rechts rechts ruisbeheersing met ook de stand "uit" aangevinkt, zijn na enige tijd teruggezet naar de standaard instellingen, met op beide AirPods ruisbeheersing. Ik heb al een vervangende set gekregen, maar dat maakt geen verschil. Ik had het met mijn iPhone 11 Pro Max en nu met de 12 Pro Max ook. De firmware van de AirPods is 3A283. Het leek gister met de iPhone XS van mijn vrouw niet zo te zijn, maar dat heb ik te kort kunnen doen, om het met zekerheid vast te stellen. Iemand hier met gelijke ervaring en/of oplossing ?
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

Reageren

Labels
airpods pro



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Switchen tussen iMessage en sms zonder elke keer naar de instellingen te gaan. lastheart iPhone algemeen 7 09-08-12 01:15
Webclip icoontje veranderd steeds naar default Maupie010 iPhone algemeen 6 16-02-11 15:09

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 12:20.