Kabel van Mini DVI naar VGA discussie in iPhone accessoires en onderdelen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hoi, Weet iemand waar ik kabels van Mini DVI (MacBook) naar VGA kan krijgen, behalve bij Apple zelf? Misschien dat ik een andere kabel kan ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
Kabel van Mini DVI naar VGA
Hoi,
Weet iemand waar ik kabels van Mini DVI (MacBook) naar VGA kan krijgen, behalve bij Apple zelf? Misschien dat ik een andere kabel kan kopen, met koppelstuk? Apple verkoopt het zelf namelijk voor 20 euro, wat ik nogal duur vindt. Volgens mij is dit ook veel meer dan bij andere winkels, als het ergens anders te krijgen is. Misschien dat iemand van jullie zo'n kabel heeft liggen? Ik hoor het wel.
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Ik zie hem eigenlijk alleen maar voor ongeveer die prijs: mini-dvi vga - Google zoeken.
|
|
||||
|
||||
Citaat:
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Cinexplayer gebruiken met kabel naar tv | baw | iPad algemeen | 0 | 29-01-11 09:48 |
Lader / USB kabel mini iPhone | Bert34 | iPhone accessoires en onderdelen | 0 | 31-03-10 21:55 |
Via usb kabel naar internet | mvveelen | iPhone algemeen | 5 | 27-11-09 23:41 |
iPhone 1e gen.: na downloaden van jailbreak krijg ik enkel teken van itunes en kabel | JoJo001 | Unlock | 11 | 30-08-09 16:07 |
|
|