Harman Kardon Go & Play - Afspeel probleem. discussie in iPhone accessoires en onderdelen forum; ( verdwijnt na registratie ) Beste forumleden, Vandaag ben ik met mijn oom naar de HTR store in Utrecht geweest om een iphone dock te kopen. Nu zijn die inderdaad ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Harman Kardon Go & Play - Afspeel probleem.
Beste forumleden,
Vandaag ben ik met mijn oom naar de HTR store in Utrecht geweest om een iphone dock te kopen. Nu zijn die inderdaad nog niet veel te koop maar meestal werkt hij wel, zoals we ook getest hebben. Nu heeft mijn oom voor zijn Amerikaanse iPhone de Harman Kardon Go & Play set gekocht. Komen wij thuis en pakken wij dat ding uit.. werkt hij niet met de amerikaanse iphone van mijn oom. En met mijn Nederlandse 3G wel.. Heeft iemand enig idee waar dit aan kan liggen? Of die amerikaanse gewoon echt niet werkt of wat dan ook? Want hij doet het voor de rest wel op alle andere systemen. Alvast bedankt! Groeten, Cuno |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
vreemd bij mij doet hij het wel.
en heb de iphone zelf uit de vs meegenomen. Pascal |
|
|||
|
|||
3G of 2G? Want die van me oom is de 2G..
|
|
|||
|
|||
de mijne ook 2g.
Groet, Pascal |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
play music | Jeroen0704 | Ontwikkelen voor iOS | 0 | 19-03-11 22:39 |
Muziek: Geen geluid wanneer ik muziek afspeel | Schepe | Muziek, foto & video | 1 | 09-06-10 12:42 |
podcast afspeel probleem | Dees | iPhone algemeen | 2 | 11-07-09 21:27 |
Vreemd geluid als ik afspeel over mijn iPodfunctie | de_derigent | iPhone algemeen | 5 | 07-04-09 18:25 |
Harman Kardon Drive+Play | Nick Nack | iPhone accessoires en onderdelen | 9 | 01-11-08 09:45 |
|
|