Iphone batterij inbouwen? discussie in iPhone accessoires en onderdelen forum; ( verdwijnt na registratie ) Beste Allemaal, Wie kan er voor mij in mijn Iphone 1st gen. (dus geen 3g) een nieuwe batterij leveren en inbouwen? (natuurlijk tegen vergoeding) Ik ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Iphone batterij inbouwen?
Beste Allemaal,
Wie kan er voor mij in mijn Iphone 1st gen. (dus geen 3g) een nieuwe batterij leveren en inbouwen? (natuurlijk tegen vergoeding) Ik heb begrepen dat je dan moet solderen enzo.... Ik hoop dat iemand het kan want mijn iphone geeft aan dat ik hem nog maar 10x kan laden. Groet, Edwin Laatst gewijzigd door mantronix; 23-10-08 om 16:32. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Geeft de iphone dat aan? Appart...
Staat er ergens waar ik ben dan? (hoeveel x nog) Maar ik heb wel gelezen, dat je nog wel 80% overhoud na deze 300 of 400 keer laden... |
|
||||
|
||||
Citaat:
|
|||
|
|||
Citaat:
Ja , je houd nog 80 % over maar hij is al zo snel op met 100%...... Citaat:
Ik heb ze gebeld en ga binnenkort een afspraak maken!, thanks voor de tip! |
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
Ik zal als ik thuis kom even een foto maken.
|
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
He, dat is maf, hij wilde niet meer opstarten omdat hij helemaal leeg was, dus ik zet hem in de oplader , usb in de computer en start hem op.
Geeft hij meteen de batterij weer die laad en niet meer de melding???? Ik hoop dat als hij weer leeg is hij de melding weer geef, dan zal ik meteen een screenshot maken. |
|
|||
|
|||
Ben je niet in de war met de melding dat er minder dan 10% capaciteit is?
Je krijgt eerst een melding als je onder de 20% komt en daarna een melding als je onder de 10% komt. Dit is geen melding dat je hem nog maar 10 keer mag opladen maar een waarschuwing dat de capaciteit onder een bepaald niveau is gekomen. |
|
||||
|
||||
Citaat:
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPad inbouwen in bv. badkamer | Floppy | iPad algemeen | 16 | 21-09-10 09:52 |
Ipad inbouwen i.d. muur? | smitta | iPad algemeen | 6 | 25-05-10 14:13 |
Iphone in de auto inbouwen(ook BMW) | truckdiver | iPhone algemeen | 2 | 15-02-08 14:12 |
|
|