sync/laad-dock voor iPhone 3G discussie in iPhone accessoires en onderdelen forum; ( verdwijnt na registratie ) Beste Mensen, Weet iemand een dock/cradle voor de iPhone 3G die tegelijk op een (standaard) netlader en op een PC/Laptop kan worden aangesloten. Ik wil ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
sync/laad-dock voor iPhone 3G
Beste Mensen,
Weet iemand een dock/cradle voor de iPhone 3G die tegelijk op een (standaard) netlader en op een PC/Laptop kan worden aangesloten. Ik wil graag een dock die blijft opladen als mijn aangesloten PC na verloop van tijd in standby mode gaat. Nu vind ik 's ochtend nog wel eens mijn iPhone half opgeladen terug, omdat mijn PC na een uurtje is uitgegaan. Voor smartphones ken ik er genoeg, maar voor de iPhone kan ik er geen eentje vinden. Iemand? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Weet iemand misschien of er een dock is waar 2 aansluitingen op zitten? |
Labels |
dock, lader, sync, tegelijk |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone 4 laad niet op aan stroom | JNR42 | iPhone algemeen | 2 | 03-05-11 19:11 |
dubbele oplader/sync dock | vtr75 | iPhone accessoires en onderdelen | 0 | 18-04-10 22:31 |
Iphone 2g laad niet meer op, melding: Dit accessoire is niet bedoeld voor de iphone | japanner | Archief | 2 | 09-11-09 19:09 |
iphone laad alleen via pc | onurk800i | iPhone accessoires en onderdelen | 3 | 06-02-09 00:26 |
Laad- en synchroniseerprobeem iPhone | jeroenc | iPhone algemeen | 2 | 05-09-08 22:01 |
|
|