iPhone 4 laad niet op aan stroom discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Beste IPC, Sinds vanmiddag laad mijn iPhone niet meer op aan de stroom, gek genoeg laad de iPhone wel op aan de USB lader, Ik ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
|
|||
|
|||
iPhone 4 laad niet op aan stroom
Beste IPC,
Sinds vanmiddag laad mijn iPhone niet meer op aan de stroom, gek genoeg laad de iPhone wel op aan de USB lader, Ik heb al een andere lader van een andere iPhone geprobeerd en op een ander stroom netwerk geprobeerd. Het lijkt erop dat me iPhone het USB oplaadblokje niet meer herkent. Hoe kan ik dit probleem verhelpen ? MvG, JNR42 |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Hoe bedoel je aan de stroom? Aan de PC?
|
|
|||
|
|||
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Discussietools | |
Weergave | |
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Iphone gaat niet aan/laad niet op | marcel.kok | iPhone algemeen | 4 | 29-05-10 21:06 |
Gebruikt de iPhone oplader stroom als je iPhone er niet aan hangt? | Guest-20201028093429 | iPhone accessoires en onderdelen | 2 | 23-04-10 18:47 |
iPhone wordt niet meer herkend en laadt niet op. | petjon | iPhone algemeen | 20 | 17-11-09 18:55 |
Iphone-2 homeknop werkt niet & laad niet op. | remko | iPhone algemeen | 8 | 19-08-09 08:02 |
Gebruikt GPRS aan meer stroom? | Destiny | iPhone algemeen | 3 | 06-07-08 12:37 |
|
|