iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   iPhone accessoires en onderdelen (https://forum.iculture.nl/f28/iphone/f30/iphone-accessoires-onderdelen/)
-   -   Carkit, is het echt zo moeilijk? (https://forum.iculture.nl/f28/iphone/f30/iphone-accessoires-onderdelen/28236-carkit-echt-moeilijk.html)

eddythepeddy 01-07-09 23:22

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door forrestgumpx (Bericht 316158)
Maar:

Komt het dan wel heel aan en hoe zit het met garantie ;)

Ach, bij dit soort bedragen neem ik graag het risico hoor. Heb ik al genomen door in de UK te bestellen wat me slechts 17eur bespaart. Heb ik ook geen garantie hier... :cool:

forrestgumpx 15-07-09 13:40

Je hebt gelijk, ik heb hem besteld voor 25 euro inclusief verzendkosten! Ben erg benieuwd!

eddythepeddy 15-07-09 16:24

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door forrestgumpx (Bericht 324491)
Je hebt gelijk, ik heb hem besteld voor 25 euro inclusief verzendkosten! Ben erg benieuwd!

Ik heb 'm nu een paar dagen, en als carkit is ie echt fantastisch! Supergoed geluid aan beide kanten en erg gebruiksvriendelijk qua pairen, snel aanzetten en linken met je telefoon (lukt me tijdens het overgaan zelfs!), opnemen, etc.

Verwacht niet teveel van de FM-functie voor muziek want die kwaliteit is beneden mijn kwaliteitseisen voor muziek. Kan overigens ook door mijn oude HTC TyTNII komen (ik wacht nog op mijn 3GS). Voor stemgeluid over de speakers tijdens het bellen werkt het wel weer super!

Kortom: als jij 'm binnenkrijgt en hij werkt heb je echt een koopje voor dat geld!

lsp 19-07-09 22:08

Weet iemand of dit gaat werken:
Griffin lader met bediening en aux kabel
brodit passieve houder (enig nadeel stekker steken)http://forum.pocketinfo.nl/images/smilies/rolleyes.gif of past de pass trough ook? :eek:

Ik hoor het graag http://forum.pocketinfo.nl/images/smilies/smile.gif

pascalbrouwers 19-07-09 22:13

Dit staat op de site van griffin:
From our testing, this product appears to be partially compatible with the iPhone 3G. When you attach the product, your iPhone 3G will present a message notifying you that the attached device is not made to work with the iPhone, and asking you if you'd like to switch your iPhone into Airplane Mode. You can clear this screen by pressing Yes or No. Once that screen is cleared, all functions of this product should work normally.
Please note that this product has not been approved by Apple for use with the iPhone, and any future firmware updates may affect its functionality.

Of hij werkt... weet ik niet wil hem zelf ook bestellen..
Pascal

lsp 19-07-09 22:29

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door pascalbrouwers (Bericht 326682)
Dit staat op de site van griffin:
From our testing, this product appears to be partially compatible with the iPhone 3G. When you attach the product, your iPhone 3G will present a message notifying you that the attached device is not made to work with the iPhone, and asking you if you'd like to switch your iPhone into Airplane Mode. You can clear this screen by pressing Yes or No. Once that screen is cleared, all functions of this product should work normally.
Please note that this product has not been approved by Apple for use with the iPhone, and any future firmware updates may affect its functionality.

Of hij werkt... weet ik niet wil hem zelf ook bestellen..
Pascal

Thnx met mijn neus gekeken :) maar de combinatie is niet goedkoop, dan wil ik wel weten of het werkt. :cool:

Ard Buijsen 22-07-09 20:46

Na lang wikken en wegen een Parrot MKi9200 gekocht in combinatie met een Brodit passieve cradle die geschikt is voor de Parrot. Vandaag is alles ingebouwd in onze BMW van 2000. Heb maar even de tijd gehad het uit te proberen maar de eerste ervaringen zijn erg positief. Het heeft wat gekost maar dan heb ik ook wat.

signs2007 22-07-09 20:53

Mijn autoradio heeft geen aux aansluiting maar heeft wel aan de achterkant 2 tulip aansluitingen (rood/wit).Bij onze lokale shop heb ik een merkloos "Audio stereokabel 3,5mm m - 2 x RCA 2mtr" gekocht. De muziek speelt hij nu af over de 2 achterste speakers. Klopt dit ?
Hoe krijg ik het voor elkaar dat hij over alle 4 speakers het geluid afspeelt ?

signs2007 22-07-09 20:55

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door forrestgumpx (Bericht 324491)
Je hebt gelijk, ik heb hem besteld voor 25 euro inclusief verzendkosten! Ben erg benieuwd!

Heb je hem al binnen ? ;) ik heb hem namelijk ook besteld en ben eigenlijk benieuwd hoe lang het duurt voordat hij binnen is.

forrestgumpx 22-07-09 21:06

Ja ik heb hem binnen, gisteren voor het eerst in de auto uitgeprobeerd, prima ging het! Ik heb hem nog niet over de FM geprobeerd omdat mijn autoradio automatisch doorscant als hij statisch ontvangst heeft. Daar moet ik nog even naar kijken.

je krijgt hem heel simpel in een envelopje met foam gestuurd, althans van die plastic bubbel dingetjes.

signs2007 22-07-09 21:09

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door forrestgumpx (Bericht 328142)
Ja ik heb hem binnen, gisteren voor het eerst in de auto uitgeprobeerd, prima ging het! Ik heb hem nog niet over de FM geprobeerd omdat mijn autoradio automatisch doorscant als hij statisch ontvangst heeft. Daar moet ik nog even naar kijken.

je krijgt hem heel simpel in een envelopje met foam gestuurd, althans van die plastic bubbel dingetjes.

Top! Wanneer heb hem binnen gekregen ?

Ik had al een aantal reviews gelezen en deze waren allemaal lovend.

Davy12 23-08-09 12:39

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door wastaal (Bericht 243075)
Ik heb de carcom cradle icm een pioneer bt autoradio met ext mic. Werkt perfect. Laden, bellen, muziek, alles wat jij wil.

Ik heb sinds een paar dagen een carcomm cmic-102 ingebouwd in mijn auto! Muziek over de speakers in de auto werkt perfect. Kreeg na een dag alleen de foutmelding dat deze lader niet geschikt is voor mijn iPhone en dus niet oplaad. Is hier een oplossing voor?

forrestgumpx 23-08-09 16:19

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door signs2007 (Bericht 328144)
Top! Wanneer heb hem binnen gekregen ?

Ik had al een aantal reviews gelezen en deze waren allemaal lovend.

Paar dagen later, binnen 5 dagen denk ik wel. Echt good buy. Goede ebay dealer.


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 05:48.