Beste iPhone-dock discussie in iPhone accessoires en onderdelen forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik ben op zoek naar een dock voor me iPhone 3G, maar er zijn er nog al wat.. Die van Apple zelf ziet er goed ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
Beste iPhone-dock
Ik ben op zoek naar een dock voor me iPhone 3G, maar er zijn er nog al wat..
Die van Apple zelf ziet er goed uit, heeft iemand ervaring met deze of een dock van een ander merk?
iPhone 2G UK iOS 3.1.3 Jailbreak by RedSn0w / iPhone 4 32GB iOS 4.2.1 Jailbreak by RedSn0w MacBook Pro 15,4" OSX 10.6.6 / iMac 20" OSX 10.6.6 / iPad 3G 32GB iOS 4.2.1 Stuur me geen privé-berichten met vragen, ik negeer ze. Gebruik liever de zoekfunctie en de Wiki (Begrippen|Handleidingen)
|
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Ik gebruik zelf de 'Dock voor Apple iPhone 3G' die ik nu ongeveer al 4 maandjes gebruik en ben er zeer tevreden over. Je moet wel opletten dat je alleen de iphone erin kan doen, dus met een hoesje eromheen gaat niet lukken.
Voor de rest staat die ook nog mooi in de dock naast je PC |
|
||||
|
||||
Die van Apple zelf speciaal voor de 3G is denk de beste keus,
toch kwam ik nog 2 interessante docking stations tegen: De Sony S-Airplay en de zeer interessante iCooly: Laatst gewijzigd door Timmeh_; 10-03-09 om 21:21. Reden: Afbeeldingen werden niet weergegeven |
|
|||
|
|||
Citaat:
een origineel dock is zekerweten de beste keuze het is voor hun product dus het moet wel |
|
||||
|
||||
Zonet de USB Cradle iPhone 3G gekocht
Van de week word die thuis gebracht, ik ben benieuwd.
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone: Update 5 icon Dock nu volledige Dock kwijt... | rubenhvt | Jailbreak | 0 | 07-05-10 17:18 |
3G op dock wel, zonder dock niet | laika666 | iPhone algemeen | 2 | 21-09-08 17:30 |
ipod touch dock (new style dock) in 1.1.3 | hsl | iPhone algemeen | 3 | 10-02-08 23:28 |
|
|