3G op dock wel, zonder dock niet discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hoi Ik kom er net achter. Als je de iphone op de dock heb staan. Heb je gewoon 3G verbinding wel 4/5 streepjes. en als ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
3G op dock wel, zonder dock niet
Hoi
Ik kom er net achter. Als je de iphone op de dock heb staan. Heb je gewoon 3G verbinding wel 4/5 streepjes. en als je van de dock afhaalt is het weer edge? En als je de Iphone er weer op doet en even wacht is 3G weer vol op. Wie heeft hier nog meer last van? Misschien ontvangt de antenne beter geniaal als hij op het stroom is?
iPhone 3GS 16GB Black Laatst gewijzigd door laika666; 13-09-08 om 00:36. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Dat is wel erg raar.
Misschien zit er in het dock wel een ingebouwde versterker ofzo? Of door het extra beetje stroom kan er meer stroom naar de ontvangst. Het kan natuurlijk ook gewoon een bug zijn. |
|
||||
|
||||
Dit is waarschijnlijk een bug, volgens mij is het onzin dat je beter ontvangst hebt als je je iphone in een dock plaatst.
Het enige wat ik kan bedenken is dat als je iphone niet in je dock zit dat je hem dan in je hand houd. Dan zit je hand voor de ontvanger en heb je minder bereik... |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPad dock werkt niet, gewoon met kabel wel. | stef007 | iPad algemeen | 3 | 11-12-10 20:09 |
iPhone: Update 5 icon Dock nu volledige Dock kwijt... | rubenhvt | Jailbreak | 0 | 07-05-10 17:18 |
je dock gebruiken zonder je case te verwijderen | truckdiver | iPhone accessoires en onderdelen | 3 | 03-03-08 19:04 |
ipod touch dock (new style dock) in 1.1.3 | hsl | iPhone algemeen | 3 | 10-02-08 23:28 |
|
|