3G altijd aan discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik zie altijd het 3G icoontje rechts van mijn t-mobile icoon staan. Betekend dat dat de 3G verbinding ook actief is als je dat icoontje ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
3G altijd aan
Ik zie altijd het 3G icoontje rechts van mijn t-mobile icoon staan. Betekend dat dat de 3G verbinding ook actief is als je dat icoontje ziet?
Als je bijv safari ziet is die verbinding actief maar als je er dan weer uit gaat is de verbinding dan weer verbroken? Ik kon hierover niet echt wat vinden op het forum dus vandaag deze vraag. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Als je niet een applicatie gebruikt die internet gebruikt dan gebruik je geen 3G, maar als ik jou was zou ik 3G uitzetten als je het niet gebruikt, het kost geld en je hebt slechter bereik. Je kan het uitzetten bij: Instellingen> Algemeen > Netwerk > 3G
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Overigens, is er continue verbinding met 3G als dit ingesteld is en zal, daar daar mogelijk, verbinding gemaakt worden. Wil je dit niet, kan je het inderdaad uitzetten. |
|
||||
|
||||
bedankt voor de reactie. ik heb idd een t-mobile abbo dus hoef ik mij niet zorgen te maken over de kosten m.b.t. 3g internet.
ik zie idd altijd het 3g icoontje staan. maar alleen als je dus een programma opent wat gebruik maakt van het internet heb je ook daadwerkelijk een actieve verbinding? ik las namelijk dat je met 3g aan na 4 uur je accu leeg is. maar dat is dus alleen als je dus 4 bijv je actief aan het internetten bent? |
|
|||
|
|||
Als ik mijn 3G uitzet heb ik helemaal geen internet meer ... Help!
|
|
||||
|
||||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
Als het goed is schakelt hij dan over naar GPRS, dan heb je nog steds internet maar dan veel langzamer.
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Wi-Fi altijd aan | erik1995 | Jailbreak apps en thema's | 5 | 04-10-10 19:42 |
Wi-Fi altijd aan bij OS 4.0 | damnet | Wi-Fi | 0 | 24-09-10 20:38 |
Lokatie bepaling altijd aan? | Machineman | iPhone algemeen | 2 | 24-08-10 20:27 |
Shuffle staat altijd aan | swiebertje | Archief | 3 | 02-11-09 17:46 |
1.1.2 Wi-Fi altijd aan ?!?!?! | Frits | Archief | 6 | 03-01-08 12:11 |
|
|