Golden cover case mooi of niet? discussie in iPhone accessoires en onderdelen forum; ( verdwijnt na registratie ) Beste mensen, Ik ben aan het twijfelen. Ik heb nu een normale zwarte, maar deze is helaas behoorlijk bekrast. Ik ga er een nieuwe achterkant ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Golden cover case mooi of niet?
Beste mensen,
Ik ben aan het twijfelen. Ik heb nu een normale zwarte, maar deze is helaas behoorlijk bekrast. Ik ga er een nieuwe achterkant op zetten. Is goud een mooie kleur? En wel een van deze twee: mvg, Tim Laatst gewijzigd door indoow; 18-03-09 om 09:27. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Iedereen heeft een eigen smaak, ik vind goud niet zo mooi. ik zou gewoon een zwarte doen.
|
|
||||
|
||||
Ik heb een rode besteld. Goud en Zilver vind ik net te veel Bling Bling.
|
|
||||
|
||||
hoe zet je die erop dan? is er ook wit?
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
Jullie willen een nieuwe case, ik niet
|
|
|||
|
|||
Jongens, ben opzoek naar zown case. dit is gewoon een case die je erop duwt. je hoeft de iphone niet uitelkaar te halen. maar bestaan deze cases ook voor de 1e gen iphone?
|
|
|||
|
|||
die je erop zet ??!
dan krijg je toch zown smerig lelijk randje aan de voorkant ? dan klopt het toch niet helemaal meer ? gr. |
|
||||
|
||||
deze verkoop ik. kijk maar op marktplaats en zoek naar "iphone backcover" Mijn eerdere advertenties hier op de website werd binnen een paar uur verwijderd
|
|
|||
|
|||
Cover case
Hi indoow, ik begrijp je punt. Je zou ook een vynil skin kunnen plakken. Je ziet dan geen randjes en de look is meteen voor en achter anders. Kost ook minder lijkt mij.
Hier kun je ze vinden http://www.iphonegear.be suc6! |
Labels |
case, goud, mooi, vervangen |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Welk hoesje/cover/case gebruiken jullie? | stefimke | iPhone accessoires en onderdelen | 1784 | 04-02-15 22:06 |
Ringtone volgens iTunes op iPhone, nou mooi niet! | Stephanie-Alb | Ringtones en Wallpapers | 6 | 12-02-12 17:15 |
Cover/case/screenprotector dilemma! | ardtieboy | iPhone accessoires en onderdelen | 2 | 21-03-11 09:40 |
Niet te mooi om waar te zijn? (iPhone 3G) | eryc | Koopinformatie Nederland | 1 | 17-01-11 22:18 |
rear cover fake of niet? | $upergroover | iPhone algemeen | 5 | 09-08-10 23:59 |
|
|