Av cable, naar accu? discussie in iPhone accessoires en onderdelen forum; ( verdwijnt na registratie ) Goedemiddag, Sinds vandaag de eigenaar van Composite AV Cable, Maar de oplader die erbij zit is bedoeld voor netstroom thuis! Nu had ik een vraagje ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Av cable, naar accu?
Goedemiddag,
Sinds vandaag de eigenaar van Composite AV Cable, Maar de oplader die erbij zit is bedoeld voor netstroom thuis! Nu had ik een vraagje bestaat er zoiets dat ik de usb kan omvormen naar kabels voor de accu? Ik ken wel de "sigarettenusb" om het maar even zo te zeggen maar dit gaat niet naar kabels. Kan iemand mij hier miss. mee helpen? Groeten BoyvanBaal |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
zoals ik begrijp wil je je ipod in de auto op kunne laden oid? nou laten we beginnen met de aantal voltages. een accu heb 12 en een usb 5v. dus dah ga al nie goed he
je zou eigenlijk zo'n sigaretten aansteker naar usb open moeten hale, dat binnewerkje gebruiken want die gaat van 12 naar 5 volt wss als je daar gewoon je zooi aan soldeert dan is het goed he of zit ik nou het verkeerde uit te legge |
|
|||
|
|||
Dus zo een sigaretten ding waar je je usb in kan doen! Die gewoon even beetje ombouwen en daar kabels uit trekken en die naar de accu sturen!
Als ik het goed begrijp! |
|
|||
|
|||
ja precies ik weet niet waar je je iphone op wil gaan laden maar je schroeft gewoon dat ding ope, dan zie je 2 draden zitten. 1tje naar dat center puntje en eentje naar de buitekant en dat zijn je plus en min. die verleng je gewoon ofzo en dan krokodille bekjes eraan en je kan op iedere accu je iphone oplade
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Als je van 12V= 5V= wilt maken kan dat heel makkelijk met een 7805*, die kan ook makkelijk de 1 Amperé aan die de iPhone 3G vraagt. maar voor het laden moet je op data A en B ook nog een spanning zetten. 2.8v en 2.0 volt Dat kun je makkelijk bereiken met een paar extra weerstanden. Als je het exact wilt weten, moet ik het ff opzoeken. * google voorbeeldje http://www.bitsbox.co.uk/images/7805.jpg |
|
||||
|
||||
Zoeken jullie dit niet gewoon?
Griffin Powerjolt SE auto-oplader voor de iPod of iPhone - Apple Store (Nederland) |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Accu zeer snel leeg, nieuwe accu een optie? | Jarno05 | iPhone algemeen | 3 | 29-03-11 19:53 |
3G flex cable vervangen | Lucque | iPhone algemeen | 1 | 25-03-11 17:17 |
Component av cable | marius34 | iPhone algemeen | 14 | 23-07-10 14:22 |
na update naar 3.1.3 zeer slechte prestaties accu | bike_magic | iPhone algemeen | 2 | 17-02-10 18:19 |
Video: 3.0 en non-apple AV cable | MellyVille | Muziek, foto & video | 1 | 09-07-09 11:26 |
|
|