Iphone dock discussie in iPhone accessoires en onderdelen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hey ik ben van plan om een iphone 3g te gaan hale maar was benieuwd of je als je hem in een ( maakt niet ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Iphone dock
Hey ik ben van plan om een iphone 3g te gaan hale maar was benieuwd of je als je hem in een ( maakt niet uit wat voor) dock plaats die op de pc is aangeslote. of je dan een soort carkit systeem hebt. dus dat je geluid over je speakers van je pc gaat en als je gebeld word dat je mic van je iphone word gebruikt en weer de speakers van de pc??
Groeten Fredje |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Je kan de plug van je speakers achterin het iPhone dock steken, dan krijg je het geluid (van wat je af speelt op de iPhone) over de speakers. Is dat wat je bedoelt?
|
|||
|
|||
pssst ik heb nog helemaal geen iphone, beter lezen. maar ik bedoelde eigenlijk dat die dock word aangesloten op de pc via usb, daar kun je ook audio langs sture ( dahs gwn een feit) maar kun je het nou ook zo maken dat je pc een soort carkit word dat jou geluid van je ipod, via de dock naar je pc gaat ( en over de pc speakers afspeelt)
|
|
||||
|
||||
Citaat:
Of begrijp ik je verkeerd? |
|
|||
|
|||
je begrijpt me wel ietwat verkeerd ja, het idee is eigenlijk hetzelfde. aangezien ik een 5.1 logitech set heb op m'n pc wil ik het volgende met mn iphone en dock:
iphone in dock -> usb -> windows pc -> speakers en wat jij bedacht had is : iphone in dock -> usb naar pc + minijack naar 2.1 speakers maar gaat dat? Hey ik heb nog even wat rond gezocht en ben er achter gekomen dat bijv. die sony s airplay dock een audio line OUT heeft ( in stereo of course ) maar zijn er nog mensen die een aantal van deze docks weten te noemen?? ik vond die sony namelijk nogal prijzig groetjes Laatst gewijzigd door iScorpio; 29-03-09 om 22:04. |
|
|||
|
|||
niemand????
|
|
|||
|
|||
volgens mij bedoelde iMario
Iphone => iphone dock => minjack naar speakers dat kan! |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone: Update 5 icon Dock nu volledige Dock kwijt... | rubenhvt | Jailbreak | 0 | 07-05-10 17:18 |
Iphone Dock | thejvd | Koopinformatie Nederland | 0 | 23-12-09 11:58 |
3G op dock wel, zonder dock niet | laika666 | iPhone algemeen | 2 | 21-09-08 17:30 |
ipod touch dock (new style dock) in 1.1.3 | hsl | iPhone algemeen | 3 | 10-02-08 23:28 |
|
|