audio KABELtje discussie in iPhone accessoires en onderdelen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hoi, ik heb net al lopen zoeken op internet, maar ik ben opzoek naar een zeer korte audiokabel (jackplug) om in de auto te gebruiken, ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
audio KABELtje
Hoi,
ik heb net al lopen zoeken op internet, maar ik ben opzoek naar een zeer korte audiokabel (jackplug) om in de auto te gebruiken, mijn telefoonhouder en mijn radio zitten erg dicht bij elkaar, en ik vind het erg slordig om daar een lange kabel te hebben hangen, ik zoek een kabel van ong 15 a 20 cm lang. de kortste die ik kan vinden is een halve meter, iemand enig idee waar ik een korte kabel kan vinden? groeten spiffs |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
In de (betere) audiozaak maken ze er zo eentje voor je op maat.
|
|||
|
|||
Bedankt, ik ga vanmiddag maar eens opzoek.
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Ds audio Synology | melenroom | iPhone Apps | 5 | 31-03-10 12:12 |
Kan ik dit kabeltje nog fixen? | TheStijg | Chat en geruchten | 6 | 07-02-09 16:01 |
ik zie usb kabeltje naar itunes logo | shaabtox | Archief | 2 | 26-10-08 21:00 |
Kabeltje met iphone/itunes logo | RioolDokter | Archief | 2 | 01-09-08 14:06 |
|
|