Iphone oortjes knoppen laten het afweten discussie in iPhone accessoires en onderdelen forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb al een halfjaarlang mijn iPhone, alles werkt fijn, maar sinds eergister kan ik de muziek niet meer pauzeren met de oortjes!. het knopje ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Iphone oortjes knoppen laten het afweten
Ik heb al een halfjaarlang mijn iPhone, alles werkt fijn, maar sinds eergister kan ik de muziek niet meer pauzeren met de oortjes!.
het knopje heeft het ineens laten afweten ofzo. hij klikt nog wel, er komt goed muziek uit beide dopjes, dus ik vind dit een vreemd verschijnsel. Iemand tips? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Heb ik ook. Al eerder heb ik ze laten vervangen door Apple. Via de site kan je dat zelf regelen onder support. Is gratis en zeer snel.
|
|
|||
|
|||
Heb ik ook. Al eerder heb ik ze laten vervangen door Apple. Via de site kan je dat zelf regelen onder support. Is gratis en zeer snel.
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Mijn Iphone 4g geluids knoppen doen het niet. | edjohan | iPhone algemeen | 3 | 26-10-10 00:12 |
iPod Touch Oortjes doen het niet meer | Maan-viS | iPhone algemeen | 1 | 08-05-10 01:22 |
iphone doet vaag en de knoppen doen het soms niet | bladearrows | iPhone algemeen | 1 | 04-01-10 08:53 |
|
|