iPod Touch Oortjes doen het niet meer discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo allemaal! Ik heb dus een iPod touch. Het probleem zit 'm in de oortjes. Het linkeroortje doet het al een tijd niet meer, alleen ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
iPod Touch Oortjes doen het niet meer
Hallo allemaal!
Ik heb dus een iPod touch. Het probleem zit 'm in de oortjes. Het linkeroortje doet het al een tijd niet meer, alleen soms als ik het draadje van de oortjes op een bepaalde manier draait doet hij het (nogaal vaag, maar het is zo). Sinds daarnet doet het rechteroortje het ook niet meer. Ik heb hetzelfde probleem ermee als het linkeroortje. Zijn ze echt stuk en betekent het dat ik nieuwe moet kopen? Ik had namelijk ook ergens gelezen dat als je binnen de garantie valt gratis kan krijgen. Of kan ik dit probleem oplossen? Alvast bedankt! Groetjes, Stella |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Ja als je garantie hebt kun je ermee terug was een bekend probleem had ik gelezen
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
ipod touch doet het niet meer.... | timmiex | iPhone algemeen | 12 | 20-05-11 23:24 |
ipod touch doen denken dat het een iphone is? | Bart274 | Jailbreak apps en thema's | 0 | 06-10-10 18:51 |
Ipod touch 3G oortjes problemen! | vinnie1234 | iPhone algemeen | 2 | 06-09-10 19:26 |
Ipod touch Oortjes probleem | Arjen-Ipod | iPhone algemeen | 0 | 22-07-10 16:37 |
Applicaties doen het niet meer. | Mii | iPhone algemeen | 7 | 27-11-08 00:13 |
|
|