Applicaties doen het niet meer. discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, Mijn iPhone vertoont kuren. Sinds ik zelf de applicaties niet op de computer heb staan door virus en windows opnieuw heb geïnstalleerd, Verwijderd mijn ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Applicaties doen het niet meer.
Hallo,
Mijn iPhone vertoont kuren. Sinds ik zelf de applicaties niet op de computer heb staan door virus en windows opnieuw heb geïnstalleerd, Verwijderd mijn iPhone tijdens het sychroniseren de applicaties. Ik kan dan kiezen voor overzetten, maar dan verwijderd hij ze nog steeds... Maar sinds ik dan op annuleren heb gedrukt. Doen mijn applicaties het niet meer. Dan druk ik op een gedownloade applicatie, en dan crasht hij meteen... En dat is bij alle applicaties die ik gedownload heb via de app store. Wat kan ik hieraan doen, dankjewel alvast |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
||||
|
||||
Ben een movie aan het uploaden dat ik heb gemaakt op mijn systeem. Zal later de link opzetten zodat je kan zien hoe het moet.
Redownload from itunes store Laatst gewijzigd door macfreaker; 26-11-08 om 23:10. |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Het is gelukt. Heel erg bedankt!
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
na update doen apps het niet meer | wesdegroot | Jailbreak apps en thema's | 0 | 23-09-10 22:57 |
Applicaties doen het niet? | sjoerd.aarts | iPhone Apps | 5 | 08-11-08 23:00 |
Apps doen het niet meer na synchronisatie | iPeng | Archief | 3 | 13-10-08 08:18 |
Games doen het niet meer | sezar | iPhone Games | 2 | 16-09-08 18:09 |
Appstore apps doen het niet meer? | El_Diablo | Archief | 4 | 31-07-08 00:40 |
|
|