Universal dock en OS 3.0 geeft probleem! discussie in iPhone accessoires en onderdelen forum; ( verdwijnt na registratie ) Eerder kon ik mijn iPhone op mijn universal dock zetten en het geluid via mijn stereoset laten verlopen. Sinds OS 3.0 krijg ik de melding ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Universal dock en OS 3.0 geeft probleem!
Eerder kon ik mijn iPhone op mijn universal dock zetten en het geluid via mijn stereoset laten verlopen.
Sinds OS 3.0 krijg ik de melding dat het accessoire niet geschikt is voor de iPhone. Ik heb een 3G iPhone. Meer mensen last van dit euvel? Gr |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
ik krijg ook die melding, maar dat is op te lossen door 'm op vliegtuigmodus te zetten als ie daarom vraagt. haal je 'm uit je dok, is ie weer 'normaal'.
|
|
|||
|
|||
Of een dock nemen die Iphone compatible is alla de speakerset van JBL Onstage IIIP
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
apple universal dock | Rollie2010 | iPhone accessoires en onderdelen | 0 | 19-08-10 21:33 |
Iphone Universal Dock | Jaspperr | iPhone accessoires en onderdelen | 5 | 08-03-10 18:10 |
iPhone 3G TV out via Universal Dock | bartrijnders | iPhone accessoires en onderdelen | 2 | 25-11-08 22:51 |
Universal dock | Ricko | iPhone accessoires en onderdelen | 20 | 28-09-08 11:49 |
|
|