Universal dock discussie in iPhone accessoires en onderdelen forum; ( verdwijnt na registratie ) hoi ik heb de universal dock aangekocht voor mijn iphone 3G. Apple Store (België) - Apple Universal Dock Nu, het gekke is dat deze af ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Universal dock
hoi
ik heb de universal dock aangekocht voor mijn iphone 3G. Apple Store (België) - Apple Universal Dock Nu, het gekke is dat deze af en toe volgende foutmelding geeft: "accessoire niet geschikt voor iPhone, wilt u de iPhone in Airplane mode zetten". Het gekke is dat ik deze melding niet altijd krijg. Wanneer dit gebeurt, en ik kies voor "nee", wil mijn iphone geen muziek afspelen. Iemand enig idee hoe ik dit kan oplossen? Bedankt en groetjes Ricko |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
zo gek is dat niet , er staat onderaan dat het geschikt is voor de iphone, niet de iphone 3G (zoals de 3G dock bv)
|
|
|||
|
|||
Weet je zeker dat je de nieuwe versie van de universal dock hebt, en niet de oude versie, uit een oude partij ofzo.
edit: ik had het ergens gelezen, maar waar.... gevonden: http://www.iphoneclub.nl/2432/nieuwe...pod-en-iphone/ Maar heeft niets met jou probleem van doen denk ik, sorry Laatst gewijzigd door DiscoveryV8; 14-08-08 om 18:17. |
|
||||
|
||||
Hij is zowiezo niet geschikt voor de iPhone 3G. Ik heb hem voor mijn normale iPhone en iPod nano 3G en werkt perfect.
|
|
|||
|
|||
Wel vreemd dat Apple dan een losse adater verkoopt speciaal voor het Universal Dock voor de iPhone 3G. Zou dus moeten werken. Als dat niet zo is kun je je geld terug lijkt mij.
|
|
||||
|
||||
Maar hij werkt soms wel zei hij toch? Dan is er toch geen probleem? lijkt mij tenminste..
|
|
|||
|
|||
Hier hetzelfde probleem, adapter voor de 3G gekocht en krijg de foutmelding : accessoire niet geschikt voor iPhone.
Is er een oplossing voor ? |
|
|||
|
|||
dan zijn wel al met twee.
Dan vrees ik dat het geen defect aan het dock is maar eerder een fout in de software. |
|
|||
|
|||
moet inderdaad een software foutje want een verschillend dock lijkt mij alleen maar in de maat te zitten tussen de Egde en de G3 generaties
|
|
|||
|
|||
ik heb het nog wat verder uit aan het zoeken geweest. Als ik helemaal een volle batterij heb, krijg ik de foutmelding niet. Dan werkt het zonder meer.
Het lijkt wel alsof dat wanneer hij denkt dat hij moet opladen, de foutmelding komt en hij het niet meer doet. Ik kan dan op ja of op nee klikken, maar geen muziek meer uit de boksen (wel via de oortjes) en ook de afstandsbediening doet het dan niet meer... |
|
||||
|
||||
Citaat:
|
|||
|
|||
wel, apple verkoopt specifiek adaptors voor de iphone 3G voor in het universal dock. Of zou apple zijn eigen producten niet kennen?
|
|
|||
|
|||
De universal dock heb ik vandaag gekocht bij de iCentre in Haarlem. Tegen mij werd vertelt dat de iPhones ( 3G ) er niet op zouden werken. Na lang gezeurd te hebben kreeg ik de kans om dat te testen met 3 iPhones( 3G ) en het werkte gewoon! Tegen mij werd achteraf verteld dat de onlangs uitgekomen update voor de iPhone dit probleem opgelost zou kunnen hebben.
Helaas doet de home knop van de kleine afstandbediening het bij mij niet en kan ik dus niet van albums switchen. Kan wel, maar dan moet ik net zo lang op Forward drukken tot ik aan het einde van het album ben zodat hij naar het volgende gaat. Verder heb ik nergens last van en werkt het gewoon goed. Er zit alleen geen extra USB kabeltje bij, dus je moet diegene gebruiken die je bij de iPhone heb gekregen. Laatst gewijzigd door Valrox; 31-08-08 om 00:27. |
|
|||
|
|||
Even een vraagje (te simpel om er een apart topic voor te openen...) tussendoor: welk nummer heeft de universal dockconnector voor de 3G iPhone?
Bij mij werkt het universeel dock trouwens ook prima zonder waarschuwingen. De oude (met ronde IR-opening) niet. |
|
|||
|
|||
Citaat:
Is het nu echt zoveel werk om even op de Apple site, de "store" te klikken en in "Zoeken" het woordje "dock" in te geven? |
|
|||
|
|||
Nope, geen enkele moeite...
Heb ik dus ook gedaan en dan krijg je alle info die je maar wilt hebben over het universal dock en de iPhone-/iPod-modellen die erin gezet kunnen worden maar dus NIET het nummer van het inzetstukje. Is het nou zoveel werk, alvorens zo'n reply te posten, dat even te verifieëren..? |
|
|||
|
|||
Tussenstukjes worden als set (meen 3 stuks) verkocht. Kosten 7 euro. Sterker, die dingen hebben niet eens een nummer.
Laatst gewijzigd door forum.bericht; 31-08-08 om 19:28. |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Los van dat alles. Op de Apple site kun je ze zo bestellen, worden binnen hooguit 3 dagen afgeleverd en je hebt geen code of niets nodig. Kortom een non-issue. Laatst gewijzigd door forum.bericht; 01-09-08 om 01:57. |
|
|||
|
|||
Nummer 15 zocht ik...
Valrox bedankt Wat mij betreft mag daarmee het non-issue afgesloten worden... |
Labels |
airplane mode, iphone 3g, universal dock |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
apple universal dock | Rollie2010 | iPhone accessoires en onderdelen | 0 | 19-08-10 21:33 |
Iphone Universal Dock | Jaspperr | iPhone accessoires en onderdelen | 5 | 08-03-10 18:10 |
iPhone 3G TV out via Universal Dock | bartrijnders | iPhone accessoires en onderdelen | 2 | 25-11-08 22:51 |
Iphone universal dock adapter | tinka | iPhone accessoires en onderdelen | 2 | 15-07-08 22:48 |
|
|