Nieuwe iphone boxen. discussie in iPhone accessoires en onderdelen forum; ( verdwijnt na registratie ) Beste mensen. Ik ga zomenteen naar den haag naar de applestore en nog wat winkels. Ik wil nieuwe boxen aanschaffen voor de iphone. Wat kan ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Nieuwe iphone boxen.
Beste mensen.
Ik ga zomenteen naar den haag naar de applestore en nog wat winkels. Ik wil nieuwe boxen aanschaffen voor de iphone. Wat kan ik het beste kopen? Ik zou eigenlijk wel graag een speakerset hebben die draadloos verbind met mijn iphone, en die ik vanaf mijn iphone kan aan, uit zetten en zoiezo het geluid zachter of harder kan zetten. Dus eigenlijk speakers die ik overal neer kan zetten en dan draadloos kan verbinden met mijn iphone en mijn iphone muziek draadloos via de speakers af kan spelen. Graag snel reactie. Prijs doet er niet toe, maar gelieve niet meer dan 250 euro indien mogelijk. Mvg Aloys |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Vraag me af of dat er is. iPhone ondersteunt namelijk geen stereo over bluetooth.
|
|
|||
|
|||
Airport express? Via je bestaande stereo?
|
|
||||
|
||||
//titel veranderd
Van haast, spoed of caps in de titel zijn we niet gediend |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iphone loopt vast in boxen | Colburners | iPhone algemeen | 7 | 05-01-11 22:21 |
iPhone heeft toch 2 boxen ? | driessenm | Archief | 3 | 07-08-09 23:21 |
Iphone stoort bij boxen | Riiccardo | iPhone algemeen | 7 | 17-07-09 14:40 |
boxen iphone stuk? | Leagle_Hunt | iPhone algemeen | 5 | 13-07-09 12:37 |
Muziek: iPhone in iPod boxen set ? | Maurie | Muziek, foto & video | 10 | 17-11-07 14:18 |
|
|