iphone loopt vast in boxen discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, ik heb een beetje een raar probleem. Ik ben laatst overgegaan op een iphone 3g, en ik had al een paar boxen staan. nou ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
iphone loopt vast in boxen
Hallo,
ik heb een beetje een raar probleem. Ik ben laatst overgegaan op een iphone 3g, en ik had al een paar boxen staan. nou werkte deze prima op mijn 2g, en op de 3gs heb ik hem geprobeerd en werkt hij ook prima, maar wanneer ik mijn 3g erin stop en ipod opstart, loopt hij gewoon vast. Is dit een bekend probleem met de 3g? Kan ik dit zo verhelpen met iets uit een jailbreak of zo? De boxen zijn van prima kwaliteit dus het moet volgens mij aan mijn 3g liggen, en ik denk speciaal aan die van mij want ik heb hier nog nooit iets over gelezen |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Is dit ook het geval wanneer je hem niet hebt aangesloten op de boxen?
|
|||
|
|||
Nee dan werkt hij prima. Met oordopjes kan ik gewoon luisteren. Zou opnieuw updaten werken?
|
|
||||
|
||||
Probeer eens te herstellen.
|
|
|||
|
|||
ik heb daar helaas nu geen tijd voor, maar wanneer ik dat wel heb zal ik het proberen. Zijn er nog andere oplossingen?
|
|
||||
|
||||
Niet waar ik van op de hoogte ben..
|
|
|||
|
|||
maar het is geen algeheel probleem van de 3g? kan iemand mij dit verzekeren?
|
|
||||
|
||||
Nee, en zeker al niet omdat je 2G en 3Gs er wel op werken.
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone loopt vast | Maik den Iseger | iPhone algemeen | 0 | 07-10-10 18:14 |
Heel traag, sms loopt vast en recent calls loopt vast | broom45 | iPhone algemeen | 8 | 15-08-10 12:02 |
iPhone loopt vast | marjolijn1980 | iPhone algemeen | 3 | 10-07-10 21:31 |
[3GS 16 GB] Vast in DFU, herstelproces loopt vast | JosephTekort | iPhone algemeen | 5 | 21-05-10 15:33 |
Iphone loopt vast. | ducky | Unlock [archief] | 27 | 04-03-08 16:38 |
|
|