iPhone loopt vast discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Zoals de titel zegt mijn iPhone loopt vast. Maar door de camera, hij reageert nergens meer op. Als ik de sim kaart eruit haal blijft ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
iPhone loopt vast
Zoals de titel zegt mijn iPhone loopt vast. Maar door de camera, hij reageert nergens meer op. Als ik de sim kaart eruit haal blijft ie gewoon met het dichte camera scherm staan. Iemand ervaring en of tips om het op te lossen????
|
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Probeer maar een harde reset
kan gebeuren
|
|||
|
|||
Uhhh harde reset?
Het is inmiddels opgelost met veel zweet en gescheld ben naar instelling gegaan, en moest elke keer 5 minuten wachten tot een volgende handeling en toen terug gezet op fabrieksinstellingen gezet met behoud met wat er op staat, en gelukkig heb is gelukt maar leuk is het niet. |
|
||||
|
||||
Als je op het vraagteken klikt achter de term 'harde reset', dan zie je wat dit inhoudt
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Heel traag, sms loopt vast en recent calls loopt vast | broom45 | iPhone algemeen | 8 | 15-08-10 12:02 |
[3GS 16 GB] Vast in DFU, herstelproces loopt vast | JosephTekort | iPhone algemeen | 5 | 21-05-10 15:33 |
IPhone loopt vast | jufmarloes | iPhone algemeen | 0 | 03-10-09 11:53 |
Iphone loopt vast. | ducky | Unlock [archief] | 27 | 04-03-08 16:38 |
iphone loopt vast | joey28_8 | Unlock [archief] | 2 | 24-02-08 16:21 |
|
|