Geen geluid (ontvangen sms / inkomend gesprek) discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Goedemiddag, Ik heb mijn iphone 3gs upgraded naar IOS4. Hij is jailbreaked doormiddel van de methode ibooty (new bootrom). Echter staat mijn iPhone ingeschakeld op ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Geen geluid (ontvangen sms / inkomend gesprek)
Goedemiddag,
Ik heb mijn iphone 3gs upgraded naar IOS4. Hij is jailbreaked doormiddel van de methode ibooty (new bootrom). Echter staat mijn iPhone ingeschakeld op het profiel met geluid. Echter trilt hij alleen als ik een inkomend gesprek krijg of een sms ontvang. Geluiden afspelen zelf is geen probleem, dus het ligt niet aan de speaker. Bij de instellingen staat ook alles volgens mij goed. Heeft iemand ervaring met dit probleem? Alvast bedankt! gr. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Opgelost doormiddel van reboot en weer starten met ibooty. Raar maar gelukkig werkt het weer.
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Melding 'Inkomend gesprek doorgeschakeld' bij inkomend gesprek | bjornpieneman | iPhone algemeen | 3 | 26-02-12 16:15 |
Plotseling sms geluid zonder sms te ontvangen. | Pascal717 | iPhone algemeen | 13 | 04-03-11 10:25 |
geluid inkomend gesprek regelen | lieflotje | iPhone algemeen | 3 | 28-08-10 11:08 |
Kan geen inkomend gesprek aannemen! | dertje82 | iPhone algemeen | 0 | 19-09-08 14:21 |
geen geluid bij ontvangen van sms | vliegen | Archief | 3 | 06-04-08 13:08 |
|
|