Kan geen inkomend gesprek aannemen! discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Na een update gedaan te hebben van 1.1.4 naar 2.0.2 met winpwn 2.5 kan ik geen gesprekken aannemen! Ik kan verder alles doen. Bellen, sms'en ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Kan geen inkomend gesprek aannemen!
Na een update gedaan te hebben van 1.1.4 naar 2.0.2 met winpwn 2.5 kan ik geen gesprekken aannemen! Ik kan verder alles doen. Bellen, sms'en etc.
Heb gister naar 2.1 geupgrade met een custom fw. En blijf nog steeds hetzelfde probleem behouden. Weet iemand raad??? Dit is gewoon erg vervelend. Het ligt zeker niet aan mn scherm, want alles werkt gewoon. Ook slide to open etc. En uitzetten. Mvg |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Melding 'Inkomend gesprek doorgeschakeld' bij inkomend gesprek | bjornpieneman | iPhone algemeen | 3 | 26-02-12 16:15 |
Gesprek aannemen mislukt 9 van de 10 keer... | jepper333 | iPhone algemeen | 1 | 02-02-11 11:16 |
Geen geluid (ontvangen sms / inkomend gesprek) | nvanberkel | iPhone algemeen | 1 | 10-07-10 18:54 |
kan inkomend gesprek niet opnemen | lema | iPhone algemeen | 4 | 08-04-09 22:46 |
gesprek niet aannemen | bunqueejump | Archief | 2 | 16-12-08 14:12 |
|
|