Gesprek aannemen mislukt 9 van de 10 keer... discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) beste medeforumers ik ben nu al een tijdje hier aan het rondneuzen maar nog nooit echt wat gepost. als ik gebeld word op mijn telefoon ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Gesprek aannemen mislukt 9 van de 10 keer...
beste medeforumers
ik ben nu al een tijdje hier aan het rondneuzen maar nog nooit echt wat gepost. als ik gebeld word op mijn telefoon (iphone 4, 16 gig, tmobile) heb ik heel vaak dat ik niet kan "slide to answer". dan is het net of mijn iphone vast staat... zijn hier mensen die er hier problemen mee hebben of is er een oplossing? alvast mega bedankt voor de moeite! met vriendelijke groet, jacob smit |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Herstellen lijkt een logische oplossing ik had er ook last van ik heb gewoon ook gewoon herstelt
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone 4 FW 4.2.1 - Na elk gesprek: melding 'gesprek mislukt' | Typ 81 | iPhone algemeen | 4 | 03-09-11 12:42 |
gesprek niet aannemen | bunqueejump | Archief | 2 | 16-12-08 14:12 |
Verbinding gelijk verbroken bij aannemen gesprek buitenland. | Sfinxweb | iPhone algemeen | 0 | 11-10-08 12:50 |
Verbinding gelijk verbroken bij aannemen gesprek buitenland. | Sfinxweb | Odido (T-Mobile) | 0 | 04-10-08 19:05 |
Kan geen inkomend gesprek aannemen! | dertje82 | iPhone algemeen | 0 | 19-09-08 14:21 |
|
|