//

Skullcandy "Terje Nine"

Skullcandy "Terje Nine" discussie in iPhone accessoires en onderdelen forum; ( verdwijnt na registratie ) Heej mensen ik heb vandaag mijn nieuwe SkullCandy's binnengekregen en was er zo ( "weer" ) zo enthousiast over dat ik heb besloten er een ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone accessoires en onderdelen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 17-12-07, 20:48
Stiruam's schermafbeelding
Stiruam Stiruam is offline
• iOS 7.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2007
Berichten: 2.028
Standaard Skullcandy "Terje Nine"

Heej mensen ik heb vandaag mijn nieuwe SkullCandy's binnengekregen en was er zo ( "weer" ) zo enthousiast over dat ik heb besloten er een review van te doen

Intro:
SkullCandy een merk van HeadPhones, in tegendeel tot Sennheiser is SkullCandy erop uit om zeer bijzondere Headphones te maken die ook nog eens geweldig klinken. De modelen zijn bijzonder en opvallend. Ik heb de Terje Nine gekocht en hier zal ik mijn review over doen

Geluid:
Het geluid van de headphones is bijzonder goed. Ik heb (erg) veel andere koptelefoons gehad maar deze klinken veruit het beste! De bass klinkt mooi en zuiver en er is bij het afspelen van één toon geen ruis hoorbaar. Het volume kan erg hoog en met de In-Lin Volume Control is het geluid dempen als je ineens een hard nummer ophebt geen probleem. Ik heb het volume getest op een "Uncaped iPod*" en als je hem voluit zet werken ze als speakers (niet op je hoofd zetten op dat moment dus). Voor de mensen die minder bass willen is aan te raden je EQ te veranderen naar een muziek soort naar keuze want deze is standaard hoog (Dit veranded mischien een beetje als ingespeed hebt), maar als jij lekker van je HipHop** beat wil genieten (Geen hiphop voor mij ) of wel van een beetje bass houd dan klinkt het vast geweldig! Echter klinkt het bij Rock muziek ook denderend goed. Bij mijn oude Skullcandy's (TI Back) klonk het net zo goed!

Design: SkullCandy maakt "Hippe - Standaard" koptelefoons en "Nieuwerwetse" koptelefoons. De nieuwewetse gaan onder de naam "SkullCandy - Lowrider" en de Standaard hebben het oude design met wat nieuwe adds (zoals het 90° draaibaare oorkleppen) en verschillen in naam. Echter zal ik op de "Terje Nine" ingaan.

Het design van de Terje Nine Headphones is gemaakt door Terje Håkonsen waarschijnlijk het belangerijkste figuur in de Snowboard wereld. Hij heeft meerdere wereld kampioenschappen gewonnen. Hieronder een foto



De kleppen op de koptelefoon zijn beiden 90° draaibaar en kunnen ook omgedraaid worden zodat de draaihoek eigenlijk 360° is verder kunnen ze ingeklapt worden waardoor ze makkelijk en veilig/goed beschermd meegenomen kunnen worden. Verder zijn de ledere oorkappen afneembaar waardoor je de meegeleverde muts eraan vast kan klikken (zie foto).


Op de koptelfoon zie je duidelijk dat je het ledere deel dus los kan koppelen en daar dus meteen de (achter de koptelefoon liggende) muts aan vast kan klikken dis zit best confortable en mijn "grote hoofd" past er perfect in , hieronder nog een foto van de koptelefoon + muts



Service:
De service van SkullCandy is zeer goed. Na het overmaken van het geld worden de headphones binnen 24 uur verzonden. Het verzenden duurt ongveer 5 tot 7 dagen.

Wat ook toppie is is de garantie! Die is LEVENSLANG! Als hij kapot gaat omdat jij er niet voorzichtig mee bent geweest kan je een nieuw paar krijgen voor de helft!

Prijs:

$ 75,- via SkullCandy.com
Ongv € 85,- euro in een Nederlandse webwinkel.
Winkelprijs € 90,- tot € 100,-

Nadelen: Ik heb maar een nadeel kunnen vinden namelijk: Ze passen niet zonder kabeltje op de iPhone... Zoals wel meer koptelefoons je zal dus een kabeltje moeten kopen/hebben om ze goed te kunnen gebruiken. Op de iPod past hij echter wel goed.

Conclusie: Als je € 85,- over hebt voor zeer goede en bijzondere koptelefoons is dit een goede keuze, het geluid is geweldig ze zitten bijzonder goed en ze zijn naar mijn mening bijzonder mooi. Kijk hieronder even om te zien wat er allemaal bij zit!



* Bij een europeese iPod is het volume gelimiteerd om ervoor te zorgen dat je geen extreme gehoor schade oploopt, in de VS is dit niet verplicht en zit dit er niet op echter kan dit met een makkelijke hack veranderd worden
** Een vreemde doch populaire muziek soort die veelal gemaakt wordt door negers uit "Tha Getho"

-Ik heb de SkullCandy's getest op de iPhone en de iPod-
-Foto's gemaakt met k800i-
Bijgevoegde afbeelding(e)
Bestandstype: jpg Foto Side.JPG‎ (67,3 KB, 59x gelezen)
Bestandstype: jpg Foto AIO.JPG‎ (63,3 KB, 57x gelezen)
Bestandstype: jpg SkullCandy Nine + Muts.jpg‎ (58,5 KB, 58x gelezen)
Bestandstype: jpg Terje met z'n Nine's.jpg‎ (32,9 KB, 58x gelezen)

Laatst gewijzigd door Stiruam; 17-12-07 om 20:51. Reden: Typfouten
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 17-12-07, 20:51
stephenvis's schermafbeelding
stephenvis stephenvis is offline
• iOS 2.1
• Besturingssysteem: MacOS X
 
Geregistreerd: Oct 2007
Locatie: Voorburg
Berichten: 393
Standaard

Mooie review

Citaat:
** Een vreemde doch populaire muziek soort die veelal gemaakt wordt door negers uit "Tha Getho"
Hahahahahaha geweldig slappe lach
  #3  
Oud 17-12-07, 21:06
Stiruam's schermafbeelding
Stiruam Stiruam is offline
• iOS 7.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2007
Berichten: 2.028
Standaard

Harstikke bedankt

Greetz, Stiruam
  #4  
Oud 04-02-10, 19:21
RWBA RWBA is offline
• iOS 4.0.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2009
Berichten: 6
Standaard

Zijn alle skullcandy's niet te gebruiken zonder modyfier cable?

Heb mij oog laten vallen op een skullcandy Hesh, maar die zou moeten passen op iphone toch?
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
"Geen Service" "herstel vereist" melding Martijnvdberge iPhone algemeen 13 24-01-11 13:59
Probleem met "Navigon Europe" "Live Traffic" na update naar 1.4 iPhony Archief 0 18-12-09 20:28
"Checking Sources" duurt te lang en "Failed to Download Package" vvv91 Jailbreak apps en thema's 10 20-12-08 14:25
Apple kent verschil tussen "Dutch" en "Deutsch" niet Celf iPhone Apps 1 14-10-08 20:50
1 en 0 en ipv "on" ,"off" of "aan", "uit" SuperDutch iPhone algemeen 11 07-01-08 15:13

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 09:31.