volume control op earbuds discussie in iPhone accessoires en onderdelen forum; ( verdwijnt na registratie ) Heb deze originele Apple buds laatst gekocht bij de Dixons voor m'n 3G en ze werken prima alleen doet de volume control het niet op ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
volume control op earbuds
Heb deze originele Apple buds laatst gekocht bij de Dixons voor m'n 3G en ze werken prima alleen doet de volume control het niet op de afstandsbediening. Iemand een idee of dat een productfout is of dat dat gewoon nog niet wordt ondersteund op de 3G (bij compatibiliteit staan alleen iPods en de 3GS).
|
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Ik gok dat het niet werkt op de 3G en alleen op de 3GS. Daar is die control ook voor het eerst op de koptelefoons gekomen.
Mijn 3G ligt thuis, dus ik kan het nu even niet voor je testen, maar ik ga erop gokken dat het niet op een 3G werkt.
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Oordopjes volume control | iBroek | iPhone accessoires en onderdelen | 8 | 25-12-09 15:37 |
Volume MC: Naar het volgende nummer met de volume-knoppen | Roffel | iPhone algemeen | 13 | 03-11-09 22:07 |
Sleep-button, volume control etc. werken niet | Stefanuzz | iPhone algemeen | 6 | 15-09-08 13:11 |
Earbuds draadloos maken? | dylotic | iPhone accessoires en onderdelen | 2 | 12-02-08 18:28 |
|
|