Oordopjes volume control discussie in iPhone accessoires en onderdelen forum; ( verdwijnt na registratie ) Beste iPhoners, Ik ben al geruime tijd opzoek naar in ear oordoppen. Ik ga denk ik mijn keuze leggen op de Ultimate Ears SuperFI 5vi, ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Oordopjes volume control
Beste iPhoners,
Ik ben al geruime tijd opzoek naar in ear oordoppen. Ik ga denk ik mijn keuze leggen op de Ultimate Ears SuperFI 5vi, Bose Mobile In Ear of de AKG 390NC. Als ik het goed heb nagezocht zitten bij deze oordoppen alleen de opneem/ophang/play functie. Ik mis dus in vergelijking met mijn huidige originele iphone doppen de volume control (bezit 3GS) Nu gebruik ik dat veel omdat als ik op het station sta er op Voorburg nogal een windje staat, maar als ik de trein in stap vind ik het onbeleefd dat andere mee kunnen luisteren. Dus op dat moment zet ik em weer zachter. Mijn vraag aan jullie is: Missen jullie de volume control functie op deze oordoppen? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Jij mist dus een volume control functie. Je moet van jezelf uitgaan en niet wat anderen daar van denken
|
|||
|
|||
Ik weet niet of ik het ga missen.
Ik vroeg me af, of je met die betere oordoppen het minder nodig hebt. Als ik dan mijn volume niet meer zo vaak hoef aan te passen dan mis ik het niet. Wellicht dat iemand anders ditzelfde heeft mee gemaakt? |
|
||||
|
||||
Dat is ook precies de reden waarom ik nog geen andere oordoppen heb, omdat ik het volume wil kunnen regelen!
Ik speel voorturend met het volume, ook als ik iemand aan de telefoon krijg op mijn headset wil ik het nog wel eens harder en zachter zetten.. Ook heb ik voice control op mijn 3gs en volgens mij werkt dat ook niet meer dan.. (ivm het knopje wat je hiervoor even ingedrukt moet houden) Zijn er nou écht geen headsetjes met precies dezelfde functies als de standaard headset van de iphone? |
|
|||
|
|||
Ik heb een iPhone 2G maar omdat mijn oordopjes kapot waren heb ik nu nieuwe.
Volgens mij zijn het die van de 3GS of nieuwe iPods. In ieder geval zijn het oordopjes met de + en - knop voor het volume maar het werkt niet met mijn 2G. Het skippen van een nummer werkt wel. Ik heb FW 3.0 + jailbreak. Is er een fix/app ergens waarmee ik ook het volume kan bedienen? |
|
|||
|
|||
Volumecontrol werkt enkel op de 3GS, niet op de voorgaande modellen.
|
|
|||
|
|||
lekker is dat, zijn er ook oortjes met volume bedienen voor de 2g dan?
|
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
ja die heb ik maar die zijn alleen voor 3G S
|
Labels |
in ear, oordoppen, ultimate ears, volume control |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Volume MC: Naar het volgende nummer met de volume-knoppen | Roffel | iPhone algemeen | 13 | 03-11-09 22:07 |
Verschil in volume oordopjes | ramonmol | iPhone algemeen | 2 | 14-07-09 11:50 |
volume control op earbuds | bubmc | iPhone accessoires en onderdelen | 1 | 10-07-09 13:02 |
Sleep-button, volume control etc. werken niet | Stefanuzz | iPhone algemeen | 6 | 15-09-08 13:11 |
|
|