Goedkope oplossing auto navi+audio+bellen zonder inbouw discussie in iPhone accessoires en onderdelen forum; ( verdwijnt na registratie ) Na veel zoeken heb ik een redelijke goedkope oplossing gevonden om de Iphone zo goed mogelijk in je auto te laten werken icm navigatie (Navigon) ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Goedkope oplossing auto navi+audio+bellen zonder inbouw
Na veel zoeken heb ik een redelijke goedkope oplossing gevonden om de Iphone zo goed mogelijk in je auto te laten werken icm navigatie (Navigon) ,audio over autospeakers en zonder inbouwwerk...her en der heb ik wel gezien dat sommige van deze accessoires al genoemd zijn, maar samen brengen ze voor mij wel het gewenste effect...
Obv mijn behoefte werkt dit setje prima voor mij, zelf bel ik niet (zoveel) in de auto maar hiervoor zou je het ook nog kunnen gebruiken... ik hoop dat iemand hiermee ook zijn voordeel kan doen...ik wilde het hebben ivm met een rondreis Italie, dus wilde er niet al te veel geld aan uitgeven en het moest portable zijn... Zodra ik er een foto van heb zal ik hem wel plaatsen... Greetzzzzz |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Oke mooi, en die bluetoothontvanger laad je op met kabeltje naar je radio dus? als je het geinstalleerd hebt, kun je dan nog een keer posten hoe het bevalt? ben eigenlijk alleen benieuwd naar het bluetoothapparaatje, die houder + lader heb ik al. gr steven
Laatst gewijzigd door steven90; 22-07-09 om 18:26. |
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Kan je 2 BT verbindingen aktief hebben op je iphone ?
Ik heb namelijk een BT carkit en wil tegelijk via A2DP mijn muziek luisteren. Bovengenoemd BT apparaatje lijkt dan een leuke oplossing. |
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Hoe het werkt met een BT carkit + dit BT apparaatje weet ik dus niet... |
|
|||
|
|||
Ik heb er een besteld, voor die prijs is het makkelijk te proberen.
Anders gebruik ik het ding bij mijn PC als koptelefoon. |
|
||||
|
||||
Inderdaad voor dat geld kan je niet sukkelen
Ik heb wel een vraagje over die BT ontvanger: Werkt dat zonder problemen? En werkt het nog als je iPhone op de achterbank ligt? |
|
|||
|
|||
bedankt voor de tip, die van mij is ook onderweg
|
|||
|
|||
@cmore, wat was je levertijd ?
Ik kan op de site de status van de bestelling wel checken, maar die staat van woensdag al op "Order Received - in stock" |
|
|||
|
|||
Citaat:
werkt vlekkeloos bij mij, volgens mij is de range zo'n 1,5 meter dus als je foon op de achterbank ligt moet het lukken... |
|
|||
|
|||
Citaat:
levertijd was bij mij zo'n 1,5 week...als hij op "shipped" staat dan duurt het nog zo'n 3-4 dagen.... ik had 1 bestelling van 2 onderdelen en ze stuurde me het eerste onderdeel alvast met excuses dat het andere onderdeel nog niet in voorraad was en nagestuurd zou worden...erg netjes dus allemaal... |
|
|||
|
|||
overigens BT ontvanger opladen via de Iphone AC adapter werkt perfect! en het is ook wel leuk om een film te kijken voor je passagier...audio ook gewoon via speakers...
verder werkt het vooruit- en terugspoelen van liedjes niet (AVRCP) via de BT ontvanger (volume aanpassen wel)omdat de Iphone dit momenteel blijkbaar nog niet ondersteunt...zal wel in een update gefixt worden... Laatst gewijzigd door cmore; 27-07-09 om 11:33. |
|
||||
|
||||
Die van mij is ook onderweg
|
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
...bij het Kruidvat voor Eur 69,99 een Watssound WS-164B autoradio gekocht...
Perfecte pairing met mijn iPhone. Handfree telefoneren gaat prima. (Ingebouwde microfoon in autoradio). Door de A2DP functie speelt ie automatisch het geluid van eigen muziek en streaming van internetradio (iCarRadio FStream etc tect) moeiteloos over de autoradioboxen. Op de iPhone display is type aanduiding plus bluetooth- en speakericoontje zichtbaar. En het geluid van YouTube gaat ook perfect erop. Plus Twitterrific
....i.c.m. een Tele2 sim only 1GB en 100 bel/sms Laatst gewijzigd door bbgt; 05-10-09 om 14:22. |
|
||||
|
||||
Citaat:
Dus hoort het hier ook niet echt thuis.. |
|
|||
|
|||
..nou ik vind een autoradio met al die functies i.c.m. mijn iPhone voor dat bedrag
wel een koopje! |
Labels |
a2dp, auto, bluetooth, iphone 3g, navigatie |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Carkit. navi+audio+bellen met inbouw | Cogy | iPhone accessoires en onderdelen | 20 | 05-10-10 18:23 |
Goedkope oplossing voor DATA in USA en/of Canada? | MCNO | Internet in buitenland (roaming) | 2 | 13-09-10 16:20 |
Auto lader en audio mgelijkheid. | RKruissen | iPhone accessoires en onderdelen | 3 | 14-07-09 13:22 |
Iphone 1.1.2 Unlock **Goedkope oplossing** | Basci | Unlock [archief] | 54 | 20-03-08 21:00 |
|
|