Iphone frame met Swarovski Crystals discussie in iPhone accessoires en onderdelen forum; ( verdwijnt na registratie ) Iemand hier ervaring mee? meer info hier...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
Iphone frame met Swarovski Crystals
Iphone 3GS 32 Gb Wit, JB, iPad 64GB 3g JB, Iphone 4 32 Gig JB Laatst gewijzigd door gserban; 25-07-09 om 13:22. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Je moet er van houden denk ik. Ik vind het iets teveel bling.
|
|
|||
|
|||
Ik denk niet dat er hier velen ervaring mee zouden hebben, kost waarschijnlijk een handvol geld.
En ook nog het bijkomend gevaar om de steentjes te verliezen |
|
|||
|
|||
wel mooi die bling bling maar lijkt me niet echt leuk als je al die steentjes verliest
|
|
||||
|
||||
heb het nu al een paar maanden en mijn vrouw en kinderen ook en ben nog geen steentje kwijt geraakt, zit trouwens garantie op,mag ook wel voor die prijs
|
|
||||
|
||||
Just curious wat kost zo'n ding nou?
|
|
||||
|
||||
zie eerste bericht
|
|
||||
|
||||
Slechts 66$? Lijkt me niet echt veel voor die diamanten.
Laatst gewijzigd door Timmeh_; 31-10-09 om 19:00. Reden: Terugverplaatst |
|
||||
|
||||
Citaat:
Het heeft niets te maken met diamanten of briljanten en waarom is dit verplaatst naar chat? Het is een iPhone Accessoire en daar stond deze topic. Laatst gewijzigd door gserban; 30-10-09 om 23:26. |
|
||||
|
||||
Citaat:
// Terug verplaatst naar iPhone Accessoires.
iPhone 2G UK iOS 3.1.3 Jailbreak by RedSn0w / iPhone 4 32GB iOS 4.2.1 Jailbreak by RedSn0w MacBook Pro 15,4" OSX 10.6.6 / iMac 20" OSX 10.6.6 / iPad 3G 32GB iOS 4.2.1 Stuur me geen privé-berichten met vragen, ik negeer ze. Gebruik liever de zoekfunctie en de Wiki (Begrippen|Handleidingen)
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPad met data ab. + oude iPhone met sim only zonder internet | Captain Krimson | Overige providers Nederland | 0 | 28-02-11 15:46 |
iPhone: GPSPhone auto frame skip | danieldereus | Jailbreak | 1 | 10-01-11 20:21 |
frame verbogen....advies aub | jcpearl | Archief | 2 | 27-01-10 16:58 |
|
|